MODYFIKACJA
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
dotycząca zadania pn. „Przebudowa z rozbudową i nadbudową
budynku internatu przy szkole wraz z niezbędną infrastrukturą – III etap”.
Na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
modyfikuję
zakres robót ogólnobudowlanych.
Zmiany w przedmiarze i kosztorysie nakładczym obejmują:
-
Roboty wykończeniowe wewnętrzne
pozycja |
jest |
winno być |
w poz. 3 |
358,76m2 |
496,84m2 |
w poz. 4 |
KNR 2-02 0607/01 |
KNR-W 2-02 0615/01 analogia /zamiast papy folia – krotność 2/ |
w poz. 13 |
65,67m2 |
83,47m2 |
w poz. 14 |
28,386m2 |
17,741m2 |
w poz. 17 |
340,30mb |
394,30mb |
w poz. 22 |
2 938,57m2 |
3 302,78m2 |
dodać poz. 23a |
|
KNR-W 2-02 1124/04 Listwy przyścienne PCV z wypełnieniem paskami z wykładziny dywanowej - 465,92mb; |
w poz. 25 |
Drzwi przeszklone… 21,60m2 |
Drzwi drewniane przeszklone z szybką o wymiarach 17x145cm -0,9x2,0x12szt =21,60m2 |
w poz. 27 |
Drzwi przeszklone… 10,0m2 |
Drzwi drewniane przeszklone z szybką o wymiarach 17x145cm -1,0x2,0x4szt = 8,00 m2 |
w poz. 28 |
56*0,9*2,0 = 100,80m2 |
58*0,9x2,0 = 104,40m2 /całość dostawa inwestora/ |
w poz. 30 |
3,61*3,60 – 2,1*2,1 = 8,586m2 |
3,61*3,00 – 2,1*2,1 = 6,42m2 |
w poz. 32 |
73,00mb |
73,70mb |
dodać poz. 36a |
|
KNR 4-01 0322/02 Obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł - 47 sztuk; |
2. Roboty wykończeniowe zewnętrzne
pozycja |
jest |
powinno być |
w poz. 40 |
3 sztuki |
5 sztuk |
Powyższe proszę uwzględnić w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik do dokumentacji przetargowej.
Zgodnie z poprawionym przedmiarem robót do przetargu .przedstawiam opis robót wykończeniowych ogólnobudowlanych przewidzianych do wykonania na zadaniu „Przebudowa z rozbudową i nadbudową budynku internatu przy szkole wraz z niezbędną infrastrukturą – III etap”.
-
Pozycja nr 3 – wykonanie izolacji przeciwwilgociowej posadzki z papy termozgrzewalnej przewidziane jest: w piwnicy, na całej powierzchni niepodpiwniczonej parteru oraz w łazienkach i aneksach kuchennych na parterze, piętrze i poddaszu;
-
Pozycja nr 4 - Izolacja przeciwwilgociowa posadzki z folii poliuretanowej przewidziana jest w piwnicy i na wszystkich kondygnacjach podwójnie pod i nad izolacją ze styropianu;
-
Pozycja nr 16 – Posadzki płytkowe z kamieni sztucznych przewidziane są: w piwnicy, hallach i korytarzach, łazienkach i aneksach kuchennych, recepcji, pomieszczeniach technicznych, w pokoju do nauki;
-
Pozycja nr 17 - Cokoliki z płytek przewidziane są do wykonania przy posadzkach z płytek wyszczególnionych w punkcie 16 oprócz pomieszczeń łazienek oraz w aneksach kuchennych na długości 1,50m;
-
Pozycja nr 20 – Licowanie ścian płytkami przewidziane jest w łazienkach na wysokość 2,0m od posadzki – bez cokolików, w aneksach kuchennych 1,5x2,0m – bez cokolików, na piętrze w pomieszczeniu nr 2.25 na powierzchni 3,0m2;
6. Pozycja nr 21 – Lamperia olejna przewidziana jest do wykonania na wysokość
1,85m od cokolików w następujących pomieszczeniach: piwnicy, hallach i
korytarzach, aneksach kuchennych, recepcji, pomieszczeniach technicznych,
na klatce schodowej oraz w pomieszczeniu nr 2.25 na piętrze poza płytkami;
-
Pozycja nr 23 – wykładzina dywanowa przewidziana jest we wszystkich pokojach.
Dyrektor ZSCKR w Studzieńcu
Elżbieta Butajło
Studzieniec, 26.10.2012 r.
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym
Dyrektor Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego
Studzieniec 30, 09-200 Sierpc
ogłasza
przetarg nieograniczony poniżej 5.000.000 euro na wykonanie zadania pn. Przebudowa z rozbudową i nadbudową budynku internatu przy szkole wraz z niezbędną infrastrukturą - etap III
-
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w budynku internatu dla 49 uczniów założenie wewnętrznych instalacji sanitarnych, c.o., elektrycznych, ppoż, systemu wentylacyjnego oraz robót wykończeniowych w zakresie tynków, posadzek, ocieplenia stropów, malowania ścian i sufitów, a także montaż parapetów, drzwi zewnętrznych i wewnętrznych. Roboty budowlane są obciążone stawką VAT wynoszącą 8%.
1b. Zamawiający dysponuje zestawem materiałów - niepełnym pod względem liczby pozycji i ich ilości w zestawieniu z załączonymi kosztorysami nakładczymi - do obowiązkowego wykorzystania przez Wykonawcę.
1c. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
1) oznakowanie i organizację ruchu na czas realizacji robót,
2) opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz.1623 z późn. zm.),
3) utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego.
1d. Przedmiot zamówienia według CPV – 45.33.00.00-9, 45.21.42.00-2.
2. Termin realizacji zadania: 17 grudnia 2012 r.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
3a. Zamawiający dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających w zakresie prac wykończeniowych do 50% wartości zamówienia podstawowego.
4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego www.zszstudzieniec.bip.org.pl. SIWZ można także pobrać w siedzibie Zamawiającego w Studzieńcu (sekretariat).
5. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
1) w zakresie przedmiotu zamówienia i wizji lokalnej : Elżbieta Butajło – dyrektor Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, tel./fax (24) 275 08 10, e-mail: zszstudzieniec@home.pl
2) w zakresie procedury przetargowej: Zdzisław Dumowski, tel. kom. 511101197, e-mail: zszstudzieniec@home.pl.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp;
2) zrealizowali w ostatnich 5 latach latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) co najmniej 2 zamówień o wartości 0,5 mln zł każde zrealizowanych w okresie 2 miesięcy lub większych w okresie równoważnym odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, przez co rozumie się budowę, remont lub modernizację obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych i posiadają dokumenty potwierdzające rzetelne wykonanie takich robót;
3) dokonają wizji lokalnej terenu w godzinach pracy Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, tj. od 8.00 do 15.00 za uprzednim powiadomieniem i przedstawią Zamawiającemu najpóźniej 6 dni przed dniem składania ofert na piśmie swe spostrzeżenia dotyczące ewentualnych rozbieżności między stwierdzonym przez siebie stanem faktycznym a dokumentacją opisującą zadanie.
4) udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane roboty objęte przedmiotem umowy;
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp;
6) wniosą wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięćtysięcy złotych).
Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późń. zm.).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto bankowe Zamawiającego Nr 29 1010 1010 0004 1713 9120 0000 z zaznaczeniem „Internat”
6a. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu lub dołączyć do oferty.
Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 Pzp.
6b. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.
6c. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 Pzp do oferty dołączyć należy:
1) Informację o stanie zatrudnienia i potencjale kadrowym przewidzianym do realizacji zamówienia oraz posiadanie przez kadrę techniczną, odpowiedzialną za realizację zamówienia, uprawnień budowlanych ze wskazaniem pracownika z uprawnieniami budowlanymi do wykonawstwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi do powołanej ustawy, czyli uprawnionego wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tego pracownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub dokumentem równoważnym potwierdzającym jego przynależność do samorządu zawodowego.
W przypadku gdyby uprawnienia pracownika wskazanego jako kierownik budowy nie obejmowały robót sanitarnych i elektrycznych niezbędne jest wskazanie pracowników z uprawnieniami do kierowania robotami sanitarnymi i elektrycznymi z zaświadczeniami o aktualnej przynależności tych pracowników do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub dokumentami równoważnymi potwierdzającymi ich przynależność do samorządu zawodowego- załącznik Nr 2 do SIWZ;
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (podpisującego ofertę), jeżeli nie wynika ono z dokumentu wymienionego w podpunkcie 3);
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 Pzp stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
oraz Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 24 ust. 1 Pzp stanowiącym załącznik Nr 3a do SIWZ albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6) Wykazanie w ostatnich 5 latach latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) realizacji co najmniej co najmniej 2 zamówień o wartości 0,5 mln zł każde zrealizowanych w okresie 2 miesięcy lub większych w okresie równoważnym odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, przez co rozumie się budowę, remont lub modernizację obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych i posiadają dokumenty potwierdzające rzetelne wykonanie takich robót - załącznik Nr 4 do SIWZ;
7) Wykaz Podwykonawców, wraz ze wskazaniem zakresu robót, które Wykonawca zamierza im powierzyć (o ile występują) - załącznik Nr 5;
8) Zobowiązanie do współpracy (o ile występują Podwykonawcy)- załącznik Nr 5a do SIWZ;
9) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł;
10) Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż cena oferty, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
11) Wypełnione kosztorysy nakładcze;
12) Podpisany wzór umowy - załącznik Nr 6 do SIWZ;
13) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, która wyznacza Pełnomocnika umawiających się stron;
14) Wypełnione kosztorysy nakładcze;
15) Dowód wniesienia wadium.
2. Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia załącza do oferty (1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp oraz stosowne zaświadczenia (2) z Urzędu Skarbowego oraz (3) Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Pozostałe żądane w niniejszej SIWZ dokumenty mają być załączone w imieniu wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawca, który ma zamiar korzystać z zasobów innego podmiotu w trybie art. 26 ust. 2b Pzp ma obowiązek określić sposób korzystania z tych zasobów i załączyć odpowiednio wypełnione przez inny podmiot zał. Nr 2, 3, 3a, 4, 4a do SIWZ oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
7. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Studzieńcu (sekretariat) do dnia 2 listopada 2012 r. do godz. 10.00.
8. Otwarcie ofert nastąpi 2 listopada 2012 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Studzieńcu (gabinet Dyrektora).
9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
10. Kryteria wyboru ofert: cena brutto – 100%.
11. Termin związania ofertą – 30 dni.
12. Nie przewiduje się zawierania umowy ramowej.
13. Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie o przetargu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP w dniu 17.10.2012 r. - Nr 404448.
Dyrektor Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego
Elżbieta Butajło
Studzieniec, 17.10.2012 r.
internat_studzieniec_-_etap_iii_-_branza_budowlana_-_kosztorys_nakladczy_pdf.pdf
internat_studzieniec_-_etap_iii_-_branza_budowlana-_przedmiar_robot.pdf
internat_studzieniec_-_etap_iii_-_branza_elektryczna_-_kosztorys_nakladczy_pdf.pdf
internat_studzieniec_-_etap_iii_-_branza_sanitarna_-_kosztorys_nakladczy_pdf.pdf
internat_studzieniec_-_etap_iii_-_branza_sanitarna_-_przedmiar_robot_pdf.pdf
internat_studzieniec_-_etap_iii_branza_budowlana_kosztorys_nakladczy.ath
internat_studzieniec_-_etap_iii_branza_sanitarna_kosztorys_nakladczy__ath.ath
zalacznikidosiwz.studzieniec.iii.doc
zestawienie_materialow_inwestora_-_branza_budowlana_pdf-1.pdf
zestawienie_materialow_inwestora_-_branza_sanitarna_pdf-1.pdf
zapytaniadosiwz_odpowiedzi.1.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-10-26 19:09:43
- Liczba odsłon: 850
- Historia dokumentu: