OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Dyrektor

Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu

ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 5.186.000 euro na wykonanie zadania pn.

„Zmiana pokrycia dachu z robotami towarzyszącymi, budowa dróg dojazdowych wraz z utwardzeniem placów do budynków gospodarczych ZSCKR w Studzieńcu”.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, Studzieniec 30, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel./fax 24 275 08 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Zmiana pokrycia dachu z robotami towarzyszącymi, budowa dróg dojazdowych wraz z utwardzeniem placów do budynków gospodarczych ZSCKR w Studzieńcu”.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1). Zmiana pokrycia dachu z eternitu falistego na blacho-dachówkę z robotami

towarzyszącymi

* demontaż pokrycia z eternitu falistego z kosztami utylizacji;

* czyszczenie oraz malowanie farbą podkładową i nawierzchniową konstrukcji stalowej więźby

dachowej,

* montaż na płatwiach stalowych z ceownika 80 ekranu zabezpieczającego z folii paro- przepuszczalnej wraz z mocowaniem do płatwi wkrętami samo-wkręcającymi się kontrłat

drewnianych o przekroju 38x50mm oraz montaż łat drewnianych o przekroju jw.

* wykonanie nad wrotami wjazdowymi nadproży żelbetowych o przekroju 20x40cm oraz

podmurowanie ścian podłużnych /pod więźbę dachową/ pustakami gazobetonowymi 18x24 cm,

* pokrycie dachu blacho-dachówką wraz z niezbędnymi obróbkami blacharskimi /blacho-dachówkę

dostarcza inwestor/, blachę płaską niezbędną na obróbki blacharskie zabezpiecza wykonawca,

* dostarczenie i montaż rynien dachowych i rur spustowych systemowych z blachy powlekanej w

kolorze brązowym.

2). Drogi dojazdowe oraz utwardzenie placów

* korytowanie pod drogi i place z wywozem ziemi na odległość do 1,0km, montaż krawężników na

ławie betonowej z oporem /krawężniki proste dostarcza inwestor, natomiast łukowe dostarcza

wykonawca/,

* podbudowa z kruszywa łamanego grubości 20cm na podsypce z piasku /kruszywo dostarcza

inwestor - odbiór przez wykonawcę z odległości około100m/,

* nawierzchnia z kostki betonowej gr 8,0cm na podbudowie z tłucznia łamanego /kostkę w ilości

1000 m2 dostarcza inwestor/;

* nawierzchnia z płyt wielootworowych o wym. 40x60cm /płyty dostarcza wykonawca/;

* montaż studzienek odwodniających wraz z rurociągami - kpl 4;

3). Malowanie pomieszczeń w budynku gospodarczym

* przygotowanie podłoża oraz malowanie 2-krotnie ścian i sufitów farbą emulsyjną.

4). Malowanie pomieszczeń w budynku garażowym

* przygotowanie podłoża oraz malowanie 2-krotnie ścian i sufitów farbą emulsyjną.

5). Malowanie kominów w budynku internatu

* przetarcie tynków, przygotowanie podłoża oraz malowanie 2-krotne kominów wentylacyjnych

ponad dachem farbami emulsyjnymi.

6). Przyłącze c.o z kotłowni do budynku gospodarczego wraz z robotami towarzyszącymi.

7). Wykonanie przyłącza wodociągowego z rur PE fi 90mm do hydrantu naziemnego fi 80mm.



2. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:

1) oznakowanie i organizację ruchu na czas realizacji robót,

2) opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn zm.),

3) utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego.



3. Wymienione w dokumentacji projektowej urządzenia i materiały odniesione do konkretnych producentów jak również nazwy firm dostawców i producentów należy traktować jako służące do określenia parametrów przedmiotu zamówienia poprzez podanie oczekiwanego standardu. Dopuszczalne jest zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych pochodzących od innych wytwórców z zastrzeżeniem, że nie będą one jakościowo gorsze od wskazanych w projekcie oraz, że zagwarantują dotrzymanie tych samych lub lepszych parametrów technicznych oraz będą posiadać wszystkie niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania.

W przypadku zastosowania innych niż podane w dokumentacji projektowej urządzeń, materiałów i technologii wykonawca przedmiotu zamówienia odpowiadać będzie za ich dobór a zakresie jego obowiązków znajdować się będzie ewentualna weryfikacja dokumentacji projektowej dokonana na własny koszt.



4. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wykorzystania w trakcie realizacji zadania posiadanych materiałów wg wykazu:

 A. Kostka 1000m2

B. Blacho-dachówka wraz z gąsiorami (w całości)

C. Krawężniki proste

D. Kruszywo.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV - 45.00.00.00-7, 45.26.10.00-7, 45.23.32.20-7,

45.23.32.21-4.



II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych ) należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni udokumentować, że wykonali co najmniej 2 roboty budowlane, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zrealizowane lub realizowane zamówienia powinny być rodzajowo i wartościowo zbliżone do przedmiotu zamówienia. Oznacza to co najmniej dwukrotne zrealizowanie robót polegających na budowie, przebudowie, modernizacji obiektów użyteczności publicznej lub budynków mieszkalnych. przy czym wartość każdej z robót powinna wynieść co najmniej 400.000 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Informację o stanie zatrudnienia i potencjale kadrowym przewidzianym do realizacji zamówienia potwierdzającą posiadanie przez kadrę techniczną, odpowiedzialną za realizację zamówienia, uprawnień budowlanych ze wskazaniem przynajmniej jednego pracownika posiadającego uprawnienia budowlane do wykonawstwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi do powołanej ustawy, czyli uprawnionego wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tego pracownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub dokumentem równoważnym potwierdzającym jego przynależność do samorządu zawodowego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży informację banku, w którym posiada rachunek, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 400.000 zł w wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 400.000 zł. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 400.000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • 1. Do formularza ofertyzał. Nr 1 do SIWZ Wykonawca dołączy:

  • 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

  • 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 Pzp stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ podpisane przez Wykonawcę albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

  • 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp stanowiącym załącznik Nr 2a do SIWZ podpisane przez Wykonawcę albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

  • 4) Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp załącznik Nr 3 do SIWZ;.

  • 5) Informację o stanie zatrudnienia i potencjale kadrowym przewidzianym do realizacji zamówienia Informację o stanie zatrudnienia i potencjale kadrowym przewidzianym do realizacji zamówienia potwierdzającą posiadanie przez kadrę techniczną, odpowiedzialną za realizację zamówienia, uprawnień budowlanych ze wskazaniem przynajmniej jednego pracownika posiadającego uprawnienia budowlane do wykonawstwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi do powołanej ustawy, czyli uprawnionego do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tego pracownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub dokumentem równoważnym potwierdzającym jego przynależność do samorządu zawodowego.Zał. Nr 4 do SIWZ;

  • 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

  • 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

  • 8) Wykaz co najmniej 2 wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zrealizowane roboty polegające na budowie, przebudowie, modernizacji obiektów użyteczności publicznej lub budynków mieszkalnych miały wartość co najmniej 400.000 brutto - załącznik Nr 5 do SIWZ. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w Wykazie realizował Wykonawca, nie ma on obowiązku przedkładania dowodów wykonania zamówienia.

  • Zamawiający dokona weryfikacji przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, jeżeli ich wiarygodność budziłaby wątpliwości. Weryfikacja polegać będzie na dotarciu przez Zamawiającego do podmiotów, na rzecz których Wykonawca wykonał lub wykonuje zamówienia i uzyskaniu od nich informacji.

  • 9) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca składający ofertę jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 400.000 zł, natomiast Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wystarczy, że jeden z Wykonawców złoży polisę potwierdzającą, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 400.000 zł.

  • 10) Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 400.000 zł. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wystarczy, ze jeden z Wykonawców złoży posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 400.000 zł.

11) Dowód wniesienia wadium w wysokości 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)

Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:

a) pieniądzu,

b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c) gwarancjach bankowych,

d) gwarancjach ubezpieczeniowych,

e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42 poz. 275 z późn. zm.)

Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:

Narodowy Bank Polski O/Warszawa Nr konta: 29 1010 1010 0004 1713 9120 0000 z adnotacjąRoboty budowlano-instalacyjne Studzieniec

W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.

Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 Pzp.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów wymienionych w podpunktach 1, 6-7 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych

płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

12) podpisany wzór umowyzał. Nr 6 do SIWZ.

13) Wypełnione kosztorysy nakładcze szczegółowo zgodne ze wzorami zamieszczonymi przez inwestora.

14) Pełnomocnictwo, jeżeli nie wynika ono z dokumentu, o którym mowa w p.1.1) niniejszego Rozdziału.



Wykonawca, który ma zamiar korzystać z zasobów innego podmiotu w trybie art. 26 ust. 2b  Pzp ma obowiązek  określić sposób korzystania z tych zasobów i  załączyć odpowiednio wypełnione przez inny podmiot zał. Nr 2, 2a, 5 do SIWZ, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert oraz dokumenty, o których mowa w pkt V.8 oraz V.9 SIWZ.

Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wyboru takiej oferty Zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie wyznaczającej Pełnomocnika umawiających się stron. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), każdy z Wykonawców oddzielnie musi złożyć dokumenty, których Zamawiający żąda w świetle art.24 ust.1 ustawy wymienionych w rozdziale V.1.1, V.1.6, V1.7 SIWZ.

Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą "ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM" i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk "OFERTA".

Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

1. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

- w zakresie przedmiotu zamówienia: Adam Kostrzewakierownik gospodarczy Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, tel. 601-070-728 , e-mail: ksiegowosc.zszstudzieniec@home.pl

- oraz procedury przetargowej: Katarzyna Szczepkowska, tel. (24) 275 08 82, e-mail:

księgowość.zszstudzieniec@home.pl

2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i oferenci przekazują w formie elektronicznej lub faksem. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

3. Wykonawca może zwrócić się na piśmie do Zamawiającego z prośbą o udzielenie wyjaśnień dotyczących SIWZ. Zamawiający niezwłocznie udzieli odpowiedzi każdemu wykonawcy, jeżeli prośba wpłynie na co najmniej 6 dni przed terminem składania ofert. Kopie odpowiedzi Zamawiający prześle wszystkim wykonawcom, którzy pobrali dokumenty przetargowe wraz z opisem zapytania, lecz bez określenia źródła zapytania.

4. Zamawiający może zwołać zebranie wszystkich oferentów w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ; w takim przypadku sporządza informację zawierającą zgłoszone na zebraniu zapytania o wyjaśnienie treści specyfikacji oraz odpowiedzi na nie bez wskazywania źródeł zapytań. Informację z zebrania doręcza się niezwłocznie oferentom, którym przekazano SIWZ.

5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść SIWZ. Dokonaną w ten sposób modyfikację przekazuje się niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ. Zamawiający przedłuża termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji treści SIWZ. O przedłużeniu terminu składania ofert zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich wykonawców, którym przekazano SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.zszstudzieniec.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, Studzieniec 30, 09 - 200 Sierpc - księgowość..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27 lipca 2015 r. godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, Studzieniec 30, 09 - 200 Sierpc – sekretariat. Otwarcie ofert nastąpi 27 lipca 2015 r. o godzinie 11:15 w gabinecie dyrektora Zespołu Szkół.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia w formie elektronicznej lub faksem o wyborze oferty (art. 27 ust. 3 Pzp), nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZATWIERDZAM:

Dyrektor Zespołu Szkół

Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu

Studzieniec, 13 lipca 2015 r.                                                                                                       Elżbieta Butajło



siwz.studzieniec_2015.doc

przedmiary_i_kosztorysy.zip

mapa-_plan_zagospodarowania_terenu.pdf

mapa-_sytuacja.pdf







Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2015-07-13 10:26:46
  • Liczba odsłon: 352
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 146996]

przewiń do góry