Wersja archiwalna 2017-04-20 12:23:00
Dotyczy SIWZ na rozbudowę istniejącego budynku szkoły o budynek hali sportowej z niezbędnym zapleczem socjalno-sanitarnym i zagospodarowaniem terenu przewidzianej do realizacji na działce nr 195/1 w Studzieńcu. Etap II
Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) odpowiadam na pytania, jak następuje:
Pytanie:
Czy w ramach wykonania instalacji wentylacji i klimatyzacji do wykonawcy należy również zakup i montaż:
- destryfikatorów powietrza LEO DT2 FLOWAIR (2 szt. zgodnie z rysunkiem S9),
- nagrzewnic wodnych VOLCANO VRI VTS (2 szt. zgodnie z rysunkiem S9).
Odpowiedź:
Zakup i montaż wszystkich urządzeń leży po stronie Wykonawcy.
Dyrektor Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego
Elżbieta Butajło
Studzieniec, 20.04.2017 r.
Dotyczy SIWZ na rozbudowę istniejącego budynku szkoły o budynek hali sportowej z niezbędnym zapleczem socjalno-sanitarnym i zagospodarowaniem terenu przewidzianej do realizacji na działce nr 195/1 w Studzieńcu. Etap II
Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) odpowiadam na pytania, jak następuje:
Pytanie:
Czy należy zamontować klapy ppoż. na kanałach wentylacyjnych w ścianach oddalenia pożarowego. Jeśli tak, to gdzie znajdują się takie przegrody?
Odpowiedź:
Nie przewiduje się podziału nowo budowanego obiektu na strefy, więc nie ma potrzeby montowania klap pożarowych w instalacji wentylacji mechanicznej, o czym mówi p. 9.5 opisu technicznego projektu architektonicznego.
Pytanie:
Czy w ramach wykonania instalacji wentylacji i klimatyzacji do wykonawcy należy zakup i montaż:
-
jednostek odzysku ciepła firmy Flowair (4 szt. zgodnie z rysunkiem 89),
-
czerpnio-wyrzutni OxC dla jednostek wewnętrznych (x5 szt. zgodnie z rysunkiem S10),
-
turbowentów hybrydowych (4 szt. zgodnie z rysunkiem S10).
Odpowiedź:
Zakup i montaż wszystkich urządzeń leży po stronie Wykonawcy.
Dyrektor Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego
Elżbieta Butajło
Studzieniec, 14.04.2017 r.
DYREKTOR
ZESPOŁU SZKÓŁ
CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO
W STUDZIEŃCU
ogłasza
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 5.225.000 euro
na
rozbudowę istniejącego budynku szkoły o budynek hali sportowej z
niezbędnym zapleczem socjalno-sanitarnym i zagospodarowaniem terenu
przewidzianej do realizacji na działce nr 195/1 w Studzieńcu. Etap
II
I. 1) NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO: Zespół Szkół Centrum
Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, ul. Studzieniec 30,
09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 24 275
08 10, e-mail: sekretariat@estudzieniec.pl, faks 24 275 08 10.
Adres strony internetowej (URL): www.zszstudzieniec.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu w inny sposób:
Obowiązuje
składanie oferty w wersji papierowej.
Adres:
Zespół
Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, Studzieniec
30, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, sekretariat Dyrektora
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa istniejącego budynku szkoły o budynek hali sportowej
z niezbędnym zapleczem socjalno-sanitarnym i zagospodarowaniem
terenu przewidzianej do realizacji na działce nr 195/1 w
Studzieńcu. Etap II
Numer referencyjny:
ZSCKR.071/4/4/2017
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert
częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku
partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.
Przedmiotem zamówienia jest drugi etap rozbudowy istniejącego
budynku szkoły o budynek hali sportowej z niezbędnym zapleczem
socjalno-sanitarnym i zagospodarowaniem terenu przewidzianej do
realizacji na działce nr 195/1 w Studzieńcu, gm Sierpc. Zakres
inwestycji jest kontynuacją robót budowlanych wykonanych w
pierwszym etapie realizacji, który swoim zakresem obejmował
niezbędne roboty budowlane zmierzające do powstania fundamentów,
ścian zewnętrznych, ścian nośnych oraz wszystkich elementów
konstrukcyjnych żelbetowych i murowanych budynku w stanie surowym,
zwieńczonych stropami żelbetowymi, wieńcami i attykami
zabezpieczonymi do czasu realizacji kolejnego etapu inwestycji przed
działaniami warunków atmosferycznych. Zakres robót obejmował
również wykonanie niezbędnych na tym etapie realizacji inwestycji
wykonanie instalacji zewnętrznych w zakresie instalacji deszczowej
i kanalizacji sanitarnej oraz niezbędnych instalacji sanitarnych
wewnętrznych podposadzkowych. 2. Przedmiot zamówienia II etapu
realizacji wymaga wykonania takich prac, jak: Branża budowlana: 1)
Wykonanie robót murowych związanych ze wznoszeniem: ścianek
działowych 2) Wykonania drewnianej konstrukcji dachu nad halą
sportową oraz sala fitness i siłownią 3) Wykonanie pokrycia
dachowego nad halą sportową 4) Wykonanie pokrycia dachowego nad
salą fitness i siłownią 5) Wykonanie warstw stropodachu nad
pozostałymi pomieszczeniami 6) Montaż rynien i rur spustowych
w całym budynku i wpięcie w system zewnętrznej
kanalizacji deszczowej. 7) Dostawa i montaż stolarki okiennej,
drzwiowej i świetlika dachowego 8) Wykonanie warstw posadzkowych w
hali sportowej, siłowni i sali fitness z wyłączeniem dostawy i
montażu systemowej podłogi sportowej na legarach 9) Wykonanie
warstw posadzkowych i posadzek w pozostałej części budynku 10)
Wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych w całym budynku z
wyłączeniem malowania ścian oraz dostawy i montażu paneli
akustycznych. Branża sanitarna: 1) Wykonanie przyłącza c.o. 2)
Wykonanie przyłącza wodnego 3) Wykonanie węzła cieplnego 4)
Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej (pozostała część)
5) Wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej 6) Wykonanie
wewnętrznej kanalizacji sanitarnej ( pozostała część) 7)
Wykonanie wewnętrznej instalacji CO CT 8) Wykonanie instalacji
wentylacji mechanicznej 9) Wykonanie instalacji klimatyzacji dla
centrali went. Branża elektryczna i teletechniczna: 1)
Wykonanie instalacji elektrycznej- oświetlenia i gniazd wtykowych
2) Wykonanie instalacji nagłośnienia 3) Wykonanie instalacji
przyzywowej 4) Wykonanie instalacji telefonicznej i
komputerowej 5) Wykonanie instalacji odgromowej (pozostała część)
6) Montaż systemu alarmowego 7) Montaż IP- dozoru wizyjnego
i rejestracji zdarzeń TVU Podstawą wykonania wszystkich
wyżej wymienionych robót jest dokumentacja projektowa, na
podstawie której zostało wydane pozwolenie na budowę. Zamawiający
stoi na stanowisku, aby składający ofertę przeprowadził wizję
lokalną na miejscu budowy z uwagi na fakt, że niniejsze
postępowanie dotyczy wyłonienia wykonawcy, który będzie
kontynuował prace budowlane. Zamawiający zastrzega, że załączone
przedmiary robót poszczególnych branż traktować należy jako
pomocnicze przy sporządzaniu oferty. 3. Przedmiot zamówienia
obejmuje ponadto: 1) oznakowanie i organizację ruchu na czas
realizacji robót, 2) opracowanie planu organizacji budowy oraz
planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z zapisami ustawy z
dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290),
3) utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego 4. Wykonawca
jest odpowiedzialny za zmianę organizacji ruchu na drodze gminnej
dojazdowej od DK 10 do szkoły przez uzyskanie odpowiedniej zgody
Wójta Gminy w Sierpcu, by uniknąć problemów z wjazdem ciężkiego
samochodu na teren budowy.
II.5) Główny kod CPV:
45212220-4
II.7) Czy przewiduje się udzielenie
zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art.
134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu,
wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone
zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134
ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Dostawa i montaż systemowej podłogi
sportowej na legarach.2. Malowanie ścian . 3. Dostawa i montaż na
ścianach ekranów akustycznych.
II.8) Okres, w którym
realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została
zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony
dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/10/2017
II.9) Informacje dodatkowe: W przypadku zaistnienia
niekorzystnych warunków pogodowych dopuszcza się przedłużenie
terminu prac maksymalnie do 30 listopada 2017 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej
działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów
Określenie warunków: Wykonawca odpis z
właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej.
Informacje dodatkowe Zamawiający
dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku na podstawie
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
złożonego przez Wykonawcę, odpisu z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W celu oceny sytuacji ekonomicznej
i finansowej Wykonawca wraz z formularzem ofertowym: 1) złoży
oświadczenie o rocznym obrocie Wykonawcy w obszarze objętym
zamówieniem za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a
jeżeli okres działalności jest krótszy – za ten okres
(Załącznik Nr 2a do SIWZ). 2) przedłoży informację banku lub
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową Wykonawcy w wysokości składanej oferty, w okresie nie
wcześniejszym niż l miesiąc przed upływem terminu składania
ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3)
przedłoży dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
gwarancyjną w wysokości co najmniej 2 mln zł przez Zamawiającego
wraz z potwierdzeniem zapłaty ostatniej składki
ubezpieczenia
Informacje dodatkowe Zamawiający dokona oceny
spełniania przedmiotowego warunku na podstawie oświadczenia oraz
wskazanych dokumentów złożonych przez Wykonawcę.
III.1.3)
Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
W celu oceny zdolności technicznej Wykonawca: 1) wykaże w
ostatnich 5 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest
prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) realizację co najmniej
2 zamówień o wartości 2,3 mln zł każde lub większych w okresie
równoważnym odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi
zamówienia, przez co rozumie się budowę obiektów użyteczności
publicznej lub mieszkalnych, w tym obowiązkowo budowę jednej hali
sportowej i posiadają dokumenty potwierdzające rzetelne wykonanie
takich robót - załącznik Nr 1a do SIWZ; 2) przedstawi wykaz
zasobów ludzkich przewidzianych do realizacji zamówienia, w tym
poda liczbę osób na stanowiskach robotniczych zatrudnionych na
umowę o pracę oraz wykaże posiadanie przez kadrę techniczną,
odpowiedzialną za realizację zamówienia, uprawnień budowlanych
ze wskazaniem pracownika z uprawnieniami budowlanymi do wykonawstwa
zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane
(Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oraz obowiązującymi aktami
wykonawczymi do powołanej ustawy, czyli uprawnionego wykonywania
samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie wraz z
zaświadczeniem o aktualnej przynależności tego pracownika do
Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub dokumentem równoważnym
potwierdzającym jego przynależność do samorządu zawodowego. W
przypadku gdyby uprawnienia pracownika wskazanego jako kierownik
budowy nie obejmowały robót sanitarnych i elektrycznych niezbędne
jest wskazanie pracowników z uprawnieniami do kierowania robotami
sanitarnymi i elektrycznymi z zaświadczeniami o aktualnej
przynależności tych pracowników do Okręgowej Izby Inżynierów
Budownictwa lub dokumentami równoważnymi potwierdzającymi ich
przynależność do samorządu zawodowego- załącznik Nr 1b do
SIWZ; 3) udzielą 60-miesięcznej gwarancji na wbudowane materiały
i wykonane roboty objęte przedmiotem umowy.
Zamawiający
wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób
wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z
informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych
osób: tak
Informacje dodatkowe: Zamawiający uzna, że
Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże na podstawie
przedłożonych dokumentów, jak umowy wraz dokumentami
potwierdzającymi wykonanie umowy: faktury lub zaświadczenia lub
rekomendacje, jak też na podstawie oświadczeń Wykonawcy.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy
Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie
wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy
wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5
pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24
ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w
art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie
o spełnianiu kryteriów selekcji
tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego. że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie- odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w oprawie opłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 5) oświadczenie ws. przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której jest mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (Załącznik Nr 3a do SIWZ); 6) oświadczenie o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (Załącznik Nr 3b do SIWZ); 7) oświadczenie o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp (Załącznik Nr 3c do SIWZ); 8) oświadczenia o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy (Załącznik Nr 3d do SIWZ); 9) kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 2 mln wraz z dokumentem potwierdzającym opłacenie ostatniej składki; 10) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości składanej oferty, w okresie nie wcześniejszym niż l miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 11) wypełnione kosztorysy nakładcze; 12) podpisany wzór umowy - załącznik Nr 6 do SIWZ; 13) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) 14) dowód wniesienia wadium. 3. Zgodnie z art. 23 Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 2) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem; 3) wypełniając Formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” w miejscu np.: „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące konsorcjum/spółki cywilnej, a nie Pełnomocnika konsorcjum/spółki cywilnej; 4) oferta winna być podpisana przez ustanowionego Pełnomocnika. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców na podstawie art. 25a ust. 6 Pzp Wykonawcy składają odrębne oświadczenia i dokumenty wskazane w tym Rozdziale SIWZ. 3. W przypadku, gdy Wykonawca ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, składa oświadczenie (Załącznik Nr 4 do SIWZ). 4. W przypadku, gdy Wykonawca na podstawie art. 22a ust. 1 Pzp będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik Nr 5 do SIWZ). Wykonawca dołączy do oferty wymienione w tym Rozdziale SIWZ dokumenty i oświadczenia dotyczące innych podmiotów. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w puncie 2. niniejszego Rozdziału SIWZ, składa dokumenty, które zostały określone w § 7 ust. 1-3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
1. W celu wykazania spełnienia warunków
udziału w postępowaniu, wraz z ofertą każdy z Wykonawców
zobowiązany jest przedłożyć: 1) oświadczenie o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25a ust.
1 Pzp - zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 2 do SIWZ;
2) oświadczenie o rocznym obrocie Wykonawcy w obszarze objętym
zamówieniem za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a
jeżeli okres działalności jest krótszy – za ten okres
(Załącznik Nr 2a do SIWZ); 3) wypełniony w całości formularz
ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ zawierający informacje
pozwalające ocenić spełnienie warunków udziału w postępowaniu)
wraz z załącznikami Nr 1a i 1b do SIWZ; 4) podpisany wzór umowy
(Załącznik Nr 6 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW
SELEKCJI:
W postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie
wybrana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów
wynikającą z zastosowanych kryteriów. Pmax = C + ZT Kryterium
wyboru oferty: cena - 60 %, zdolność techniczna - 40%. Oferty
zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o: kryterium ceny =
waga maksymalna kryterium = 60 pkt. gdzie: Cp - punktacja za cenę
oferty C1 - najniższa oferowana cena C2 - cena ocenianej oferty
kryterium: zdolność techniczna – waga 40 pkt Kryterium: cena
Punktację w kryterium ceny obliczy się następująco:
cena najniższa brutto
C= ___________________________________ x 60 pkt
cena oferowana brutto
Zamawiający oceni ofertę w tym kryterium na podstawie Załącznika Nr 1 do SIWZ i wypełnionych kosztorysów ofertowych. Kryterium: zdolność techniczna Ocena tego kryterium zostanie dokonana następująco: 1) W tym kryterium każda zrealizowana przez Wykonawcę hala sportowa powyżej limitu podanego w kryterium udziału w postępowaniu ustalonego na 1 halę to 10 pkt, co przy maksymalnej wymaganej liczbie zrealizowanych i zgłoszonych przez Wykonawcę 2 hal sportowych ponad limit daje 20 pkt. 2) W tym kryterium każde wykazane przez Wykonawcę zadanie o wartości co najmniej 2,3 mln zł wykonane wciągu 6 miesięcy to 5 pkt, co przy maksymalnej wymaganej liczbie 4 zrealizowanych i zgłoszonych przez Wykonawcę zadań daje 20 pkt. Zamawiający oceni ofertę w tym kryterium na podstawie Załącznika Nr 1a do SIWZ.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wraz z ofertą każdy z Wykonawców zobowiązany jest przedłożyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25a ust. 1 Pzp - zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 2 do SIWZ; 2) oświadczenie o rocznym obrocie Wykonawcy w obszarze objętym zamówieniem za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy – za ten okres (Załącznik Nr 2a do SIWZ); 3) wypełniony w całości formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ zawierający informacje pozwalające ocenić spełnienie warunków udziału w postępowaniu) wraz z załącznikami Nr 1a i 1b do SIWZ; 4) podpisany wzór umowy (Załącznik Nr 6 do SIWZ). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego. że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie- odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w oprawie opłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 5) oświadczenie ws. przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której jest mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (Załącznik Nr 3a do SIWZ); 6) oświadczenie o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (Załącznik Nr 3b do SIWZ); 7) oświadczenie o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp (Załącznik Nr 3c do SIWZ); 8) oświadczenia o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy (Załącznik Nr 3d do SIWZ); 9) kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 2 mln wraz z dokumentem potwierdzającym opłacenie ostatniej składki; 10) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości składanej oferty, w okresie nie wcześniejszym niż l miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 11) wypełnione kosztorysy nakładcze; 12) podpisany wzór umowy - załącznik Nr 6 do SIWZ; 13) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) 14) dowód wniesienia wadium. 3. Zgodnie z art. 23 Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 2) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem; 3) wypełniając Formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” w miejscu np.: „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące konsorcjum/spółki cywilnej, a nie Pełnomocnika konsorcjum/spółki cywilnej; 4) oferta winna być podpisana przez ustanowionego Pełnomocnika. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców na podstawie art. 25a ust. 6 Pzp Wykonawcy składają odrębne oświadczenia i dokumenty wskazane w tym Rozdziale SIWZ. 3. W przypadku, gdy Wykonawca ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, składa oświadczenie (Załącznik Nr 4 do SIWZ). 4. W przypadku, gdy Wykonawca na podstawie art. 22a ust. 1 Pzp będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik Nr 5 do SIWZ). Wykonawca dołączy do oferty wymienione w tym Rozdziale SIWZ dokumenty i oświadczenia dotyczące innych podmiotów. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w puncie 2. niniejszego Rozdziału SIWZ, składa dokumenty, które zostały określone w § 7 ust. 1-3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda
wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca wniesie wadium
w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąttysięcy złotych).
Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6
ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)
gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.
275 z późń. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium
przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy
wnieść na konto bankowe Zamawiającego Nr 29 1010 1010 0004 1713
9120 0000 z zaznaczeniem „Hala” W przypadku wadium wnoszonego w
pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin
uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia
wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu
potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem
terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w w
sekretariacie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w
Studzieńcu lub dołączyć do oferty. Niewniesienie wadium w
terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie
Wykonawcy na podstawie art. 24 Pzp, a jego oferta zostanie uznana za
odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet
wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest
przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60 |
zdolność techniczna |
40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa
ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy
wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne zmiany do treści niniejszej umowy będą dopuszczalne
jedynie w przypadku: 1) wystąpienia okoliczności niezależnych od
Wykonawcy, skutkujących niemożliwością dotrzymania realizacji
przedmiotu umowy, 4) zmian teleadresowych Stron umowy określonych w
umowie, 5) zmian osób występujących po stronie
Zamawiającego/Wykonawcy, 6) zmiany terminu wykonania umowy,
ewentualnie wstrzymanie/wznowienie usługi. 7. Określa się
następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1) zmiana
postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą
obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności; 2)
strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy
zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych
okoliczności; 3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi
być wyrażony na piśmie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o
charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki
służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 24/04/2017, godzina: 09:00,
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub
wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
język
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Ogłoszenie nr 59921 - 2017 z dnia 2017-04-06 r.
Dyrektor
Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego
w Studzieńcu
/-/Elżbieta Butajło
Studzieniec, 06.04.2017 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2017-04-20
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-04-20 12:23:00
- Liczba odsłon: 745
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: