Wersja archiwalna 2018-04-05 14:42:44

Dotyczy: zapytania ofertowego dotyczącego przeprowadzenia kursów gastronomicznych i innych w ramach projektu "Nauczanie Rolnicze XXI w . w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu"

w części kurs barman barista.
Pytanie 1:

    Załącznik nr 2 – Wykaz materiałów dla uczestników kursu – Czy w tym załączniku oczekują Państwo wykazu pozycji z pkt 7 zapytania ofertowego tj. materiały szkoleniowe oraz

    ekspres ciśnieniowy do kawy, kawa – różne rodzaje, różne gatunki herbaty, mleko,

    czekolada, śmietanka, dodatki smakowe, barwniki, surowce i przyprawy wg receptur

    potraw, alkohole i napoje niealkoholowe, dodatki do drinków. Zamawiający zapewnia :

    wyposażone stanowiska kuchenne, naczynia szklane – różne rodzaje kieliszków i szklanek, naczynia porcelanowe – filiżanki, spodki, talerze, sztućce, miarki barmańskie, shakery – czy w wykazie powinny pojawić się dodatkowe pozycje?

    Odpowiedź:
    Zamawiający podał wykaz materiałów, które w szczególności musi dostarczyć Wykonawca, jednak lista nie została zamknięta. Wykonawca może powtórzyć pozycje obowiązkowe i dopisać własne uznane za niezbędne do przeprowadzenia kursu.
    Pytanie 2:

    Jeżeli podmiot planuje złożyć ofertę na realizację więcej niż jednego kursu to powinien

    złożyć na jednym formularzu zgłoszeniowym czy na każdy kurs powinno się wypełnić

    oddzielny formularz? Pytanie kieruję, ponieważ formularz jest przystosowany do oferty na

    jeden kurs.

Odpowiedź:

Zamawiający oczekuje jednego formularza na każdą część tzn. na 1 kurs jeden

formularz.

Pytanie 3:

    W opisie przedmiotu zamówienia napisano: „W każdej z grup przeprowadzonych zostanie

    40 godzin dydaktycznych. 1 godzina = 60 minut.” Czy zapytanie ofertowe dotyczy godzin

    dydaktycznych czyli 45 min, czy zegarowych 60 min?

    Odpowiedź:
    W tym zamówieniu godzina dydaktyczna została zdefiniowana na 60 minut.

    Pytanie 4:

    Czy posiadają Państwo preferencje co do stosunku ilości realizowanych godzin

    teoretycznych oraz praktycznych? Dotyczy kursu barman-barista oraz kursu florysta.

    Odpowiedź:
    Zamawiający nie określił podziału na część praktyczną i teoretyczną. Wykonawca
    odpowiada jednak za realizację podstawowego celu kursu tzn. wyposażenie uczniów i
    uczennic ZSCKR w Studzieńcu w dodatkowe umiejętności zawodowe wraz z uzyskaniem
    zaświadczenia/certyfikatu.

Studzieniec, 05.04.2018r.

        /-/ Elżbieta Butajło


Dotyczy: zapytania ofertowego dotyczącego przeprowadzenia kursów gastronomicznych i innych w ramach projektu "Nauczanie Rolnicze XXI w . w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu"

w części kurs barman barista.
Pytanie:
1.Kurs przewidziany jest do zrealizowania w wymiarze 40 godzin zegarowych a jego realizacja przewidziana jest dla 1 grupy do maja 2018 w w czasie wolnym od zajęć nie więcej niż 8 godzin dziennie.
Proszę o informację jak przewidują Państwo dokładnie realizację kursu  - w dni weekendowe czy po zajęciach szkolnych młodzieży, jeżeli tak to w jakim wymiarze godzin maksymalnie? Czy kurs przewidziany jest do zrealizowania w jakimś konkretnym terminie kiedy młodzież ma wolne od zajęć?
Pytanie odnosi się konkretnie do tego ile trzeba przewidzieć dni na jego realizację, bo przy założeniu 4 godzin dziennie po zajęciach szkolnych kurs trzeba realizować dwa tygodnie.
Odpowiedź:

Realizacja kursu Barman-barista dla pierwszej grupy (uczennice i uczniowie z klasy maturalnej) może odbywać się po 8 godzin dziennie w drugiej połowie maja lub w kwietniu od pn-pt po 4 - 5 godz. (w zależności od planu lekcji) oraz w weekend po 8 godzin.

Studzieniec, 03.04.2018r.

        /-/ Elżbieta Butajło


Dotyczy zapytania ofertowego dotyczącego przeprowadzenia kursów gastronomicznych i innych w ramach projektu "nauczanie Rolnicze XXI w . w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu"



Pytania dotyczące części 4 kurs Florysta:
1.Czy sala wykładowa leży po stronie Zamawiającego?

Odpowiedź:

Wszystkie zajęcia będą odbywać się w siedzibie Zamawiiającego i sale wykładowe są udziałem własnym Zamawiającego.

2. Czy egzamin przeprowadzony po ukończonym szkoleniu może być egzaminem wewnętrznym czy musi to być egzamin zewnętrzny przeprowadzony przed Izbą Rzemieślniczą?
Odpowiedź:

2. Zamawiający pod określeniem egzamin miał na myśli wewnętrzny sprawdzian nabytych umiejętności.



Zapytanie ofertowe dotyczące przeprowadzenia kursów zawodowych gastronomicznych i innych w ramach projektu „Nauczanie Rolnicze XXI w. w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu”


1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu

Studzieniec 30, 09-200 Sierpc

tel./fax 24 275 08 10


2. Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie nie podlega przepisom Prawa zamówień publicznych (art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), ze względu na wartość zamówienia szacowaną poniżej 30 tys. euro. Postępowanie prowadzone jest na zasadach określonych przez Zamawiającego.


3. Grupa docelowa projektu:

Młodzież Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu.


4. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zapytania jest przeprowadzenie w siedzibie realizatora projektu (Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, Studzieniec 30, 09-200 Sierpc) kursów:

  1. Część 1. Kurs Barman-barista - planowane jest przeszkolenie 40 uczniów w 4 grupach po 10 osób każda ( 2grupy w 2018r. i 2 grupy w 2019r.). W każdej z grup przeprowadzonych zostanie 40 godzin dydaktycznych. Razem 160 godzin. 1 godzina = 60 minut.

W programie kursu muszą być zawarte: charakterystyka napojów bezalkoholowych i alkoholowych, sporządzanie drinków, różne techniki nalewania i podawania wina, wódek, piwa i drinków, zasady przygotowania napojów typu herbata, kawa, zasady łączenia napojów alkoholowych z innymi napojami i potrawami, różne metody parzenia kawy: ocena organoleptyczna naparu kawowego, sposoby parzenia kawy , techniki przygotowania: dozowanie, dystrybucja, tamping, nalewanie i wykańczanie kawy oraz napojów mlecznych i możliwości latte art, profesjonalne użytkowanie i konserwacja sprzętu, obsługa klienta w kawiarni.

  1. Część 2. Kurs Kuchnie narodów świata - planowane jest przeszkolenie 40 uczniów w 4 grupach po 10 osób każda ( 2grupy w 2018r. i 2 grupy w 2019r.). W każdej z grup przeprowadzonych zostanie 20 godzin dydaktycznych. Razem 80 godzin. 1 godzina = 60 minut.

W programie kursu muszą być zawarte: Rys historyczny i charakterystyka kuchni francuskiej, meksykańskiej, chińskiej, indyjskiej. Surowce i receptury charakterystycznych potraw. Zajęcia warsztatowe – sporządzanie co najmniej 2 specjalności wymienionych kuchni przez każdego uczestnika kursu.

  1. Część 3. Kurs Carving - planowane jest przeszkolenie 40 uczniów w 4 grupach po 10 osób każda ( 2grupy w 2018r. i 2 grupy w 2019r.). W każdej z grup przeprowadzonych zostanie 16 godzin dydaktycznych. Razem 64 godziny. 1 godzina = 60 minut.

W programie kursu muszą być zawarte: historia carvingu, omówienie technik i rodzajów cięć, omówienie sposobów zabezpieczania wykonanych rzeźb, prezentacja sprzętu do carvingu, praktyczne zajęcia z zakresu wykonania: liścia z cukinii lub ogórka, kalii z kopru włoskiego lub rzodkwi i papryczki pepperoni, motywów kwiatowych z papryczki pepperoni, szyszki z papryki, ptak z cykorii i białej rzodkwi, róża z kalarepy, kwiat tajski w melonie, róża w arbuzie lub dyni, budowa wieloskładnikowej kompozycji z wyrzeźbionych elementów

  1. Część 4. Kurs Florysta - planowane jest przeszkolenie 30 uczniów w 2 grupach po 15 osób każda

( 1 grupa w 2018r. i 1 grupa w 2019r.). W każdej z grup przeprowadzonych zostanie 40 godzin dydaktycznych. Razem 80 godzin. 1 godzina = 60 minut.

W programie kursu muszą być zawarte: zasady tworzenia kompozycji, stylistyka, pielęgnacja roślin, ozdoby i akcesoria kwiaciarskie, praktyczne zajęcia z zakresu:

1. florystyka okolicznościowa (ślubna, żałobna, sala bankietowa itp.),

2. kompozycje z roślin ciętych w naczyniach,

3. kompozycje z roślin sztucznych i suchych,

4. kompozycje z roślin doniczkowych i ich zastosowanie,

5. nauka układania bukietów na różne okazje – środki techniczne i materiały dekoracyjne 

6. bukiety okolicznościowe.

5. Zamawiający dopuszcza oferty częściowe.


6. Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych.


7. Wymogi dotyczące wykonania usługi:

  1. Przeprowadzenie szkolenia zgodnie z programem zawartym w ofercie Wykonawcy stanowiącej podstawę do zawarcia umowy.

  2. Zapewnienie materiałów szkoleniowych/artykułów dla uczestników szkoleń wg specyfikacji załączonej przez Wykonawcę, a w szczególności:

a) w części 1 i 2: ekspres ciśnieniowy do kawy, kawa – różne rodzaje, różne gatunki herbaty, mleko,  czekolada, śmietanka, dodatki smakowe, barwniki, surowce i przyprawy wg receptur potraw, alkohole i napoje niealkoholowe, dodatki do drinków

Zamawiający zapewnia : wyposażone stanowiska kuchenne, naczynia szklane – różne rodzaje kieliszków i szklanek, naczynia porcelanowe – filiżanki, spodki, talerze, sztućce, miarki barmańskie, shakery

b) w części 3: materiały szkoleniowe, warzywa i owoce,

Zamawiający zapewnia podstawowe przybory do carvingu.

c) w części 4: kwiaty, wazony, doniczki, ozdoby i akcesoria kwiaciarskie.

  1. Zapewnienie sprzętów i akcesoriów niezbędnych do przeprowadzenia kursów.

  2. Ustalenie wspólnie z Zamawiającym harmonogramu kursów. Zajęcia muszą odbywać się w czasie wolnym od zajęć lekcyjnych uczniów, nie mogą trwać dłużej niż 8 godzin dziennie

  3. Bieżące informowanie Zamawiającego o przypadkach nieobecności na szkoleniu osób skierowanych oraz rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania.

  4. Zorganizowanie egzaminu, wydanie dokumentów potwierdzających uzyskane kwalifikacje/nabyte umiejętności.

  5. Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej w tym fotograficznej.

  6. Dostarczenie pełnej dokumentacji szkolenia (listy obecności, listy potwierdzającej odbiór materiałów szkoleniowych, zdjęcia, listę potwierdzającą przystąpienie do egzaminu itp., rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz nr PESEL uczestnika szkolenia oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia,

  7. Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji dotyczącej szkolenia w dniu zakończenia szkolenia

  8. Poinformowania uczestników szkolenia o jego współfinansowaniu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.

  9. Umieszczenia obowiązujących logotypów Unii Europejskiej i RPO WP 2014-2020 na dokumentach dotyczących realizowanego szkolenia w tym materiałach szkoleniowych i edukacyjnych.


8. Warunki udziału w zapytaniu ofertowym. Wykonawcy:

  1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

a. Posiadają aktualny (nie starszy niż 3 m-ce) odpis z CIDG, KRS lub aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru).

b. Posiadają uprawnienia do prowadzenia szkoleń objętych przedmiotem zamówienia.

  1. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Posiadają doświadczenie w realizacji szkoleń z wymaganego obszaru i wykażą ich liczbę w okresie trzech ostatnich lat przed złożeniem niniejszej oferty w załączniku nr 3.

  2. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Posiadają niezbędne akcesoria konieczne do przeprowadzenia zajęć praktycznych dla każdego z uczestników szkolenia oraz materiały dla uczestników.

  3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca dysponować będzie co najmniej 2 osobami - wykładowcami zajęć. Ponadto każdy wykładowca będzie posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć grupowych o podobnej tematyce (prowadził zajęcia dla co najmniej 2 grup 10 osobowych w okresie ostatnich 3 lat).

  4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia na podstawie złożonego oświadczenia.


9. Kryteria wyboru:

Kryterium nr 1

Cena – 80 %.

W ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 80 pkt.


Kryterium nr 2

Doświadczenie firmy w realizacji szkoleń w zakresie objętym zapytaniem – 20%.

W ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 pkt.


10. Sposób oceny ofert:

Zamawiający będzie oceniał oferty przyznając ofertom punkty, z zastosowaniem następujących zasad:


Kryterium nr 1 - cena:


Najniższa oferowana cena brutto

-------------------------------------------------- x 100 x 80% = ilość punktów dla danej oferty

Cena badanej oferty brutto


Ocena ofert nastąpi na podstawie cen podanych w formularzu oferty.



Kryterium nr 2 – Doświadczenie firmy w realizacji szkoleń w zakresie przedmiotu zamówienia


Liczba szkoleń badanej oferty

-------------------------------------------------- x 100 x 20% = liczba punktów dla danej oferty

Oferta z maksymalną liczbą szkoleń


Ocena ofert przy zastosowaniu kryterium nr 2 zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie informacji zamieszczonych przez Wykonawcę w wykazie wykonanych usług sporządzonym zgodnie z Załącznikiem nr 3 - Wykaz wykonywanych szkoleń.


Zamawiający zsumuje punkty otrzymane przez Wykonawcę w kryteriach nr 1, 2. Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów.


11. Termin realizacji zamówienia:

Termin realizacji zamówienia:

część 1 i 2: 1 grupa kwiecień/maj 2018 r.+ 1 grupa październik 2018r. +1 grupa marzec 2019r.+ 1 grupa maj 2019r.

część 3: 1 grupa maj 2018 r.+ 1 grupa listopad 2018r. +2 grupy kwiecień 2019r.

Część 4: 1 grupa listopad 2018 r. + 1 grupa maj 2019 r.

12. Termin i sposób dostarczenia ofert:

Proszę o przesyłanie ofert wraz z wymaganymi załącznikami do 09.04. 2018 r. do godziny 14.00 na adres

e-mail: ebutajlo@gmail.com Wszelkie pytania prosimy również kierować pod powyższy adres e-mail.

Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.

26.03.2018r.

/-/Elżbieta Butajło

Dyrektor ZSCKR w Studzieńcu

( data i podpis zatwierdzającego)

formularz_ofertowy_z_zalaczniami_-_kursy_gastronomiczne_i_inne.doc
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 147079]

przewiń do góry