Wersja archiwalna 2018-03-31 00:30:22
Dotyczy: Zapytania ofertowego dotyczącego prowadzenia kursów zawodowych rolniczych i innych w ramach projektu „Nauczanie Rolnicze XXI w. w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu”
Pytanie dotyczy części 1 - Kurs operatorów wózków widłowych
1. Czy Zamawiający udostępni salę szkoleniową i plac w celu przeprowadzenia kursu, czy Wykonawca musi sam zapewnić miejsce?
Odpowiedź:
Zamawiający udostępni nieodpłatnie własną salę szkoleniową i plac w celu przeprowadzenia wszystkich kursów objętych zapytaniem.
2. Czy kurs ma zakończyć się egzaminem przed komisją UDT?
Odpowiedź:
Tak, kurs kończy się egzaminem przed komisją UDT.
3. Czy kurs ma obejmować moduł z wymiany butli gazowej?
Odpowiedź:
Nie, kurs przewidziany jest na wózku widłowym spalinowym.
Pytania
dotyczące części 4 kurs Florysta:
1.Czy sala wykładowa leży po stronie Zamawiającego?
Odpowiedź:
Wszystkie
zajęcia będą odbywać się w siedzibie Zamawiiającego i sale
wykładowe są udziałem własnym Zamawiającego.
2. Czy
egzamin przeprowadzony po ukończonym szkoleniu może być egzaminem
wewnętrznym czy musi to być egzamin zewnętrzny przeprowadzony
przed Izbą Rzemieślniczą?
Odpowiedź:
2. Zamawiający pod określeniem egzamin miał na myśli wewnętrzny sprawdzian nabytych umiejętności.
Zapytanie ofertowe dotyczące prowadzenia kursów zawodowych rolniczych i innych w ramach projektu „Nauczanie Rolnicze XXI w. w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu”
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu
Studzieniec 30, 09-200 Sierpc
tel./fax 24 275 08 10
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie nie podlega przepisom Prawa zamówień publicznych (art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), ze względu na wartość zamówienia szacowaną poniżej 30 tys. euro. Postępowanie prowadzone jest na zasadach określonych przez Zamawiającego.
3. Grupa docelowa projektu:
Młodzież Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu.
4. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zapytania jest przeprowadzenie w siedzibie realizatora projektu (Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, Studzieniec 30, 09-200 Sierpc) kursów:
-
Część 1. Kurs operatorów wózków widłowych pozwalający na kierowanie wózkami widłowymi i ich obsługę - planowane jest przeszkolenie 40 uczniów w 4 grupach po 10 osób każda ( 2 grupy w 2018r. i 2 grupy w 2019r.).W każdej z grup szkolenie będzie obejmowało ogółem 40 godzin, z czego 30 godzin zajęć teoretycznych + 1 godzina praktycznej nauki jazdy na każdego ucznia. Razem 160 godzin. 1 godzina = 60 min.
Kurs obejmuje również egzamin oraz wydanie uprawnień.
-
Część 2. Kurs inseminatora - planowane jest przeszkolenie 20 uczniów w 2 grupach po 10 osób każda ( 1 grupa w 2018r. i 1 grupa w 2019r.). W każdej z grup przeprowadzonych zostanie 66
godzin dydaktycznych. Razem 132 godziny. 1 godzina = 60 minut.
Kurs inseminacji bydła zostanie zorganizowany w oparciu o program zatwierdzony przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, zgodnie z ustawą z dnia 29 czerwca 2007 r. o organizacji hodowli i rozrodzie zwierząt gospodarskich art. 34 pkt 3 i 4 i kończy się otrzymaniem "Zaświadczenia o ukończeniu kursu inseminacji bydła".
-
Część 3. Kurs operatora sieczkarni polowych - planowane jest przeszkolenie 40 uczniów w 2 grupach po 20 osób każda ( 1 grupa w 2018r. i 1 grupa w 2019r.). W każdej z grup przeprowadzonych zostanie 22 godz. teoretyczne + 2 godz. praktycznej nauki jazdy sieczkarnią polową na każdego ucznia. Razem 124 godziny. 1 godzina = 60 minut.
Kurs obejmuje: zajęcia teoretyczne, praktyczna nauka jazdy sieczkarnią polową, egzamin, wydanie uprawnień.
-
Część 4. Kurs dla kandydatów na kierowców kat.B - planowane jest przeszkolenie 30 uczniów w 2 grupach po 15 osób każda ( 1 grupa w 2018r. i 1 grupa w 2019r.). W każdej z grup przeprowadzonych zostanie 30 godz. teoretycznych/grupę + 30 godz. praktycznych/1 ucznia + egzamin wewnętrzny dla każdego ucznia. Razem 960 godzin. 1 godzina = 60 minut. (Zamawiający zastrzega sobie zmianę liczby kursantów w poszczególnych grupach w granicach +/-5 osób w poszczególnych latach).
5. Zamawiający dopuszcza oferty częściowe.
6. Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych.
7. Wymogi dotyczące wykonania usługi:
-
Przeprowadzenie szkolenia zgodnie z programem zawartym w ofercie Wykonawcy stanowiącej podstawę do zawarcia umowy.
-
Zapewnienie materiałów szkoleniowych/artykułów dla uczestników szkoleń wg specyfikacji załączonej przez Wykonawcę:
w części 1: Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe, również w formie elektronicznej. Zamawiający zapewni własny wózek widłowy.
w części 2: Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe.
w części 3: Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe jak również sieczkarnię polową do nauki praktycznej.
w części 4: Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe, również w formie elektronicznej. Zamawiający zapewnia własny samochód osobowy dostosowany do nauki jazdy oraz paliwo.
-
Zapewnienie sprzętów i akcesoriów niezbędnych do przeprowadzenia kursów.
-
Ustalenie wspólnie z Zamawiającym harmonogramu kursów. Zajęcia muszą odbywać się w czasie wolnym od zajęć lekcyjnych uczniów, nie mogą trwać dłużej niż 8 godzin dziennie
-
Bieżące informowanie Zamawiającego o przypadkach nieobecności na szkoleniu osób skierowanych oraz rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania.
-
Zorganizowanie egzaminu, wydanie dokumentów potwierdzających uzyskane kwalifikacje/nabyte umiejętności.
-
Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej w tym fotograficznej.
-
Dostarczenie pełnej dokumentacji szkolenia (listy obecności, listy potwierdzającej odbiór materiałów szkoleniowych, zdjęcia, listę potwierdzającą przystąpienie do egzaminu itp., rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz nr PESEL uczestnika szkolenia oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia,
-
Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji dotyczącej szkolenia w dniu zakończenia szkolenia
-
Poinformowania uczestników szkolenia o jego współfinansowaniu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
-
Umieszczenia obowiązujących logotypów Unii Europejskiej i RPO WP 2014-2020 na dokumentach dotyczących realizowanego szkolenia w tym materiałach szkoleniowych i edukacyjnych.
8. Warunki udziału w zapytaniu ofertowym. Wykonawcy:
-
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
a. Posiadają aktualny (nie starszy niż 3 m-ce) odpis z CIDG, KRS lub aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru).
b. Posiadają uprawnienia do prowadzenia szkoleń objętych przedmiotem zamówienia.
-
Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Posiadają doświadczenie w realizacji szkoleń z wymaganego obszaru i wykażą ich liczbę w okresie trzech ostatnich lat przed złożeniem niniejszej oferty w załączniku nr 3.
-
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Posiadają niezbędne akcesoria konieczne do przeprowadzenia zajęć praktycznych dla każdego z uczestników szkolenia oraz materiały dla uczestników.
-
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca dysponować będzie co najmniej 2 osobami - wykładowcami zajęć. Ponadto każdy wykładowca będzie posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć grupowych o podobnej tematyce (prowadził zajęcia dla co najmniej 2 grup 10 osobowych w okresie ostatnich 3 lat).
-
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia na podstawie złożonego oświadczenia.
9. Kryteria wyboru:
Kryterium nr 1
Cena – 80 %.
W ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 80 pkt.
Kryterium nr 2
Doświadczenie firmy w realizacji szkoleń w zakresie objętym zapytaniem – 20%.
W ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
10. Sposób oceny ofert:
Zamawiający będzie oceniał oferty przyznając ofertom punkty, z zastosowaniem następujących zasad:
Kryterium nr 1 - cena:
Najniższa oferowana cena brutto
-------------------------------------------------- x 100 x 80% = ilość punktów dla danej oferty
Cena badanej oferty brutto
Ocena ofert nastąpi na podstawie cen podanych w formularzu oferty.
Kryterium nr 2 – Doświadczenie firmy w realizacji szkoleń w zakresie przedmiotu zamówienia
Liczba szkoleń badanej oferty
-------------------------------------------------- x 100 x 20% = liczba punktów dla danej oferty
Oferta z maksymalną liczbą szkoleń
Ocena ofert przy zastosowaniu kryterium nr 2 zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie informacji zamieszczonych przez Wykonawcę w wykazie wykonanych usług sporządzonym zgodnie z Załącznikiem nr 3 - Wykaz wykonywanych szkoleń.
Zamawiający zsumuje punkty otrzymane przez Wykonawcę w kryteriach nr 1, 2. Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów.
11. Termin realizacji zamówienia:
część 1 : 2 grupy październik 2018r. +2 grupy wrzesień/październik 2019r.
część 2: 1 grupa sierpień/wrzesień 2018 r.+ 1 grupa luty 2019r.
część 3 : 2 grupy maj 2018r. +2 grupy maj 2019r.
Część 4: 1 grupa maj-czerwiec 2018 r. + 1 grupa wrzesień-październik 2019 r.
12. Termin i sposób dostarczenia ofert:
Proszę o przesyłanie ofert wraz z wymaganymi załącznikami do 09.04.2018 r. do godziny 14.00 na adres
e-mail: ebutajlo@gmail.com Wszelkie pytania prosimy również kierować pod powyższy adres e-mail.
Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.
26.03.2018r.
/-/Elżbieta Butajło
Dyrektor ZSCKR w Studzieńcu
( data i podpis zatwierdzającego)
formularz_ofertowy_kursy_rolnicze_i_inne.docInformacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2018-03-31
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-03-31 00:30:22
- Liczba odsłon: 1803
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: