Wersja archiwalna 2018-09-21 13:16:19
Ogłoszenie o rozstrzygnięciu:
Informacje o ogłoszeniu
Data publikacji ogłoszenia
12-09-2018
Termin składania ofert
20-09-2018
Numer ogłoszenia
1136455
Status ogłoszenia
Aktualne
Miejsce i sposób składania ofert
Proszę o przesyłanie ofert wraz z wymaganymi załącznikami w terminie do dnia 20.09.2018r. na adres e-mail: ebutajlo@gmail.com. W sprawach formalnych należy kontaktować się z Elżbietą Butajło – pod numerem telefonu tel. + 48 692 479 619 lub adresem mailowym: ebutajlo@gmail.com. Wszelkie pytania prosimy również kierować pod powyższy adres e-mail. Na pytania techniczne Zamawiający będzie udzielał odpowiedzi drogą mailową, pod warunkiem, że pytania wpłyną nie później niż na 2 dni przed datą ostateczną złożenia ofert.
Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.
Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
ebutajlo@gmail.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Elżbieta Butajło
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
692 479 619
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa 1 szt. nowego wózka widłowego spalinowego
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: mazowieckie Powiat: sierpecki Miejscowość: Studzieniec
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Postępowanie nie podlega przepisom Prawa zamówień publicznych (art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), ze względu na wartość zamówienia szacowaną poniżej 30 tys. euro. Postępowanie prowadzone jest na zasadach określonych przez Zamawiającego.
Grupa docelowa projektu: młodzież Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu.
Celem zamówienia jest zakup i dostawa nowego wózka widłowego spalinowego na potrzeby projektu: „Nauczanie Rolnicze XXI w. w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu”, z przeznaczeniem do realizacji kursu obsługi wózków widłowych oraz doposażeniem pracowni praktycznej nauki zawodu.
Grupa docelowa projektu: młodzież Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu.
Celem zamówienia jest zakup i dostawa nowego wózka widłowego spalinowego na potrzeby projektu: „Nauczanie Rolnicze XXI w. w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu”, z przeznaczeniem do realizacji kursu obsługi wózków widłowych oraz doposażeniem pracowni praktycznej nauki zawodu.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego wózka widłowego spalinowego parametrach:
-rodzaj paliwa ON (diesel),
-udźwig nominalny – minimum 2500 kg,
-wysokość podnoszenia – minimum 3000 mm
-hydrauliczny przesuw boczny wideł lewo-prawo
-długość wideł min. 1200 mm
Kryteria pozostałe:
-rok produkcji: 2018
- serwis do 100 km od klienta
- obsługa gwarancyjna (przeglądy co 6 miesięcy) w cenie wózka przez cały okres gwarancji
- skrzynia biegów automatyczna
- regulowany fotel operatora
- silnik o mocy od 35 kW do 36 kW
-maksymalna wysokość wózka na poziomie 2250 mm.
-rodzaj paliwa ON (diesel),
-udźwig nominalny – minimum 2500 kg,
-wysokość podnoszenia – minimum 3000 mm
-hydrauliczny przesuw boczny wideł lewo-prawo
-długość wideł min. 1200 mm
Kryteria pozostałe:
-rok produkcji: 2018
- serwis do 100 km od klienta
- obsługa gwarancyjna (przeglądy co 6 miesięcy) w cenie wózka przez cały okres gwarancji
- skrzynia biegów automatyczna
- regulowany fotel operatora
- silnik o mocy od 35 kW do 36 kW
-maksymalna wysokość wózka na poziomie 2250 mm.
Kod CPV
42415110-2
Nazwa kodu CPV
Wózki widłowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy dostawy.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Do udziału w postępowaniu zamawiający dopuści Wykonawców, którzy złożą oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego element formularza oferty.
Wiedza i doświadczenie
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Oferent/Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym czasie, wykonał:
- co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości min. 50 tys. zł brutto każde wraz podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca realizacji - Załącznik nr 5. Wykaz wykonanych dostaw wraz z dowodami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, (m.in. ksero faktury/faktur + protokół zdawczo-odbiorczy, itp.).
- co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości min. 50 tys. zł brutto każde wraz podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca realizacji - Załącznik nr 5. Wykaz wykonanych dostaw wraz z dowodami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, (m.in. ksero faktury/faktur + protokół zdawczo-odbiorczy, itp.).
Potencjał techniczny
Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Wykonawców, którzy złożą oświadczenie, iż w momencie realizacji przedmiotu zamówienia będą posiadali niezbędny potencjał techniczny do jego realizacji. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego element formularza oferty.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Wykonawców, którzy złożą oświadczenie, iż w momencie realizacji przedmiotu zamówienia będą posiadali niezbędny potencjał osobowy do jego realizacji. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego element formularza oferty.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Wykonawców, którzy złożą oświadczenie, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i organizacyjnej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego element formularza oferty.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
a. gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonywania przedmiotu umowy przez Wykonawcę;
b. gdy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do przewidzenia lub zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy). Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód;
c. gdy dostępność do zamawianego towaru w trakcie realizacji dostaw będzie niemożliwa w związku z jego wycofaniem, zmianą nazwy. W powyższej sytuacji na podstawie pisemnego oświadczenia Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza zmianę oferowanego towaru (typu - nazwy) z zastrzeżeniem, iż cena nowego towaru nie przekroczy ceny jednostkowej danej pozycji i parametry jakościowe nowego towaru będą nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające równoważność. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu dostawy o 10 dni roboczych licząc od dnia złożenia żądania w formie e-maila, faksu.
d. gdy nastąpią istotne zmiany w realizowanym wniosku o dofinansowanie projektu,
d. gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna w toku dostawy, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z regulaminem konkursu - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji wykonania umowy.
Umowa zostanie podpisana z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, a ich zakres jest zgodny z „Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spójności oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020”.
Warunki przyszłej umowy opisuje wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.
a. gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonywania przedmiotu umowy przez Wykonawcę;
b. gdy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do przewidzenia lub zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy). Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód;
c. gdy dostępność do zamawianego towaru w trakcie realizacji dostaw będzie niemożliwa w związku z jego wycofaniem, zmianą nazwy. W powyższej sytuacji na podstawie pisemnego oświadczenia Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza zmianę oferowanego towaru (typu - nazwy) z zastrzeżeniem, iż cena nowego towaru nie przekroczy ceny jednostkowej danej pozycji i parametry jakościowe nowego towaru będą nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające równoważność. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu dostawy o 10 dni roboczych licząc od dnia złożenia żądania w formie e-maila, faksu.
d. gdy nastąpią istotne zmiany w realizowanym wniosku o dofinansowanie projektu,
d. gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna w toku dostawy, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z regulaminem konkursu - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji wykonania umowy.
Umowa zostanie podpisana z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, a ich zakres jest zgodny z „Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spójności oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020”.
Warunki przyszłej umowy opisuje wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Formularz oferty napisany na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
2. Podpisane Oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do zapytania ofertowego
3. Podpisany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do zapytania ofertowego
4. Stosowne pełnomocnictwo – w przypadku gdy ofertę podpisuje pełnomocnik
5. Wykaz zrealizowanych dostaw stanowiący załącznik nr 5 do zapytania ofertowego
2. Podpisane Oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do zapytania ofertowego
3. Podpisany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do zapytania ofertowego
4. Stosowne pełnomocnictwo – w przypadku gdy ofertę podpisuje pełnomocnik
5. Wykaz zrealizowanych dostaw stanowiący załącznik nr 5 do zapytania ofertowego
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferenta wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie podlegają odrzuceniu, według następujących kryteriów:
a) Cena – Ceny ofert brutto (waga 90 %) będą obliczone zgodnie z poniższym wzorem C=(Cn/Co)x90
Gdzie:
C – oznacza ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena oferty brutto” (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)
CN – oznacza łączną cenę brutto najtańszej z ofert.
Co – oznacza łączną cenę brutto ocenianej oferty.
90 - waga procentowa ocenianego kryterium (90% = 90 pkt.).
b) Gwarancja (waga 10 %) będzie obliczana wg poniższych zasad
Oferta, która zaproponuje gwarancję 24 miesiące otrzyma 0 punktów
Oferta, która zaproponuje gwarancję 36 miesięcy otrzyma 5 punktów
Oferta, która zaproponuje gwarancję 48 miesięcy otrzyma 10 punktów.
10 - waga procentowa ocenianego kryterium (10% = 10 pkt.)
Najkrótszy możliwy okres gwarancji jakości wymagany przez zamawiającego (warunek konieczny) – 24 miesiące.
Nieokreślenie okresu gwarancji jakości potraktowane zostanie jako zaoferowanie jej na okres 24 miesięcy. Określenie okresu gwarancji jakości na więcej niż 48 miesięcy, potraktowane zostanie, w celu oceny oferty, jako zaoferowanie jej na okres 48 miesięcy).
3. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
4. Do oceny będą brane pod uwagę ceny oferty brutto.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łączną (cena+gwarancja) najwyższą liczbę punktów.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie podlegają odrzuceniu, według następujących kryteriów:
a) Cena – Ceny ofert brutto (waga 90 %) będą obliczone zgodnie z poniższym wzorem C=(Cn/Co)x90
Gdzie:
C – oznacza ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena oferty brutto” (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)
CN – oznacza łączną cenę brutto najtańszej z ofert.
Co – oznacza łączną cenę brutto ocenianej oferty.
90 - waga procentowa ocenianego kryterium (90% = 90 pkt.).
b) Gwarancja (waga 10 %) będzie obliczana wg poniższych zasad
Oferta, która zaproponuje gwarancję 24 miesiące otrzyma 0 punktów
Oferta, która zaproponuje gwarancję 36 miesięcy otrzyma 5 punktów
Oferta, która zaproponuje gwarancję 48 miesięcy otrzyma 10 punktów.
10 - waga procentowa ocenianego kryterium (10% = 10 pkt.)
Najkrótszy możliwy okres gwarancji jakości wymagany przez zamawiającego (warunek konieczny) – 24 miesiące.
Nieokreślenie okresu gwarancji jakości potraktowane zostanie jako zaoferowanie jej na okres 24 miesięcy. Określenie okresu gwarancji jakości na więcej niż 48 miesięcy, potraktowane zostanie, w celu oceny oferty, jako zaoferowanie jej na okres 48 miesięcy).
3. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
4. Do oceny będą brane pod uwagę ceny oferty brutto.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łączną (cena+gwarancja) najwyższą liczbę punktów.
Wykluczenia
Z postępowania wyklucza się:
a) Oferentów, którzy nie złożyli wymaganych oświadczeń lub nie spełnili innych wymagań określonych w zapytaniu ofertowym,
b) Oferentów powiązanych z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
• posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
a) Oferentów, którzy nie złożyli wymaganych oświadczeń lub nie spełnili innych wymagań określonych w zapytaniu ofertowym,
b) Oferentów powiązanych z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
• posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający - Beneficjent
Nazwa
FUNDACJA ROZWOJU DEMOKRACJI LOKALNEJ
Adres
Żurawia 43
00-680 Warszawa
mazowieckie , Warszawa
Numer telefonu
52 321 18 90
Fax
52 321 18 92
NIP
5220001895
Tytuł projektu
Nauczanie rolnicze XXI w. w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu.
Numer projektu
RPMA.10.03.01-14-9200/17-00
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2018-09-21
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-09-21 13:16:19
- Liczba odsłon: 531
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: