Wersja archiwalna 2018-09-27 15:47:02
Ogłoszenie o rozstrzygnięciu - część II : rozstrzygniecie_postepowania_czesc_ii.pdf
Zbiorcze zestawienie ofert: zp-12_1.pdf
Ogłoszenie nr 614533-N-2018 z dnia 2018-09-08 r.
Zespół
Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu: Rozbudowa
istniejącego budynku szkoły o budynek hali sportowej z niezbędnym
zapleczem socjalno-sanitarnym i zagospodarowaniem terenu
przewidzianej do realizacji na działce nr 195/1 w Studzieńcu, gm.
Sierpc. Etap V
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa
projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy
podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących
do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2
ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady
pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest
przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli
tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe
numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie
jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje
dodatkowe:
I.
1) NAZWA I ADRES: Zespół
Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, krajowy numer
identyfikacyjny 9784400000, ul. Studzieniec 30 , 09200
Sierpc, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 24 275 08 10, e-mail
zszstudzieniec@home.pl, faks 24 275 08 10.
Adres strony
internetowej (URL): www.zszstudzieniec.bip.org.pl
Adres profilu
nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać
dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie
są ogólnie dostępne
I.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest
odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim
zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w
imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony,
pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można
uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zszstudzieniec.bip.org.pl
Adres
strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zszstudzieniec.bip.org.pl
Dostęp
do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, w zaklejonej kopercie
Adres:
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w
Studzieńcu; Studzieniec 30; 09-200 Sierpc
Komunikacja
elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do
tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa
istniejącego budynku szkoły o budynek hali sportowej z niezbędnym
zapleczem socjalno-sanitarnym i zagospodarowaniem terenu
przewidzianej do realizacji na działce nr 195/1 w Studzieńcu, gm.
Sierpc. Etap V
Numer
referencyjny: ZSCKR.071/4/12/2018
Przed wszczęciem
postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2)
Rodzaj zamówienia: Roboty
budowlane
II.3)
Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części
lub grup części:
Maksymalna
liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4)
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania
na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Rozbudowa istniejącego budynku szkoły o budynek hali sportowej z niezbędnym zapleczem socjalno-sanitarnym i zagospodarowaniem terenu przewidzianej do realizacji na działce nr 195/1 w Studzieńcu, gm. Sierpc. Etap V”.
2. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie m.in.:
CZĘŚĆ 1: ELEWACJA I OPASKA
CZĘŚĆ
2 : WYPOSAŻENIE HALI SPORTOWEJ
II.5)
Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody
CPV:
Kod CPV |
45210000-2 |
45410000-4 |
45450000-6 |
45310000-3 |
II.6)
Całkowita wartość zamówienia (jeżeli
zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w
przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów –
szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie
obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków
na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8)
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został
ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:
lub zakończenia:
2018-10-30
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
|
|
|
2018-10-30 |
II.9)
Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym
zakresie szczególnych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.2)
Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie
warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych
wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.3)
Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie
warunków:
Dla części I:
a)złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
b) aby Wykonawcy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na termomodernizacji budynku użyteczności publicznej o powierzchni minimum 500,00m2;
Dla części II:
a)złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
b)
aby Wykonawcy w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie
udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, wykaz dokumentów potwierdzających
należyte wykonywanie co najmniej jednej dostawy na kwotę minimum
50.000,00 złotych polegającej na dostawie urządzeń wyposażenia
siłowni;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w
ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji
zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub
doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2)
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy
wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5
pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art.
24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona
w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7
ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust.
5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie o
spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1)
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest
złożyć następujące oświadczenia i dokumenty, w celu
potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu:
a) Dla części I: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
b)
Dla części II: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług,
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert lub wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i
podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z
załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały
wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy
zostały wykonane i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
III.5.2)
W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) dowód wniesienia wadium;
2) pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów;
3) w przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi;
4) zobowiązanie podmiotu trzeciego – Załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
OPIS
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg
nieograniczony
IV.1.2)
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1 Wykonawca przystępując do
przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości
część 1 - 6.000,00 złotych (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)
część 2 - 6.000,00 złotych (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).
2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy);
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b. ust. 5. pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.).
IV.1.3)
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4)
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.)
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z
jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do
udziału w postępowaniu
(przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji
wykonawców:
IV.1.7)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa
ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie
liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana
maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje
dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego
systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której
będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego
systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W
ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się
złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje
się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna
Przewidziane
jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja
będzie prowadzona:
Należy
wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje
się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin
ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji
elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w
toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich
wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji
wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie
etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych
postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki
zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
20,00 |
Skrócenie terminu wykonania |
20,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3)
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1)
Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia
negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w
celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na
temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje
dodatkowe
IV.3.2)
Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o
sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości
nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego
przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert,
jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny
harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w
celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje
na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3)
Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne
wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział
negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje
dodatkowe:
IV.4)
Licytacja elektroniczna
Adres
strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych
postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji
elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne
dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne
warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania
dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje
dodatkowe:
IV.5)
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się
istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki
wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści
niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron w formie
pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2.
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art.
144 ust. 1 pkt 2)–6) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz
przewiduje możliwość dokonania w umowie istotnych zmian
określonych we wzorach umowy dla poszczególnych części zadania,
stanowiących załączniki nr 6 i 7 do SIWZ.
IV.6)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1)
Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki
służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data:
2018-09-24, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania
wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język
lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3)
Termin związania ofertą: do:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5)
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania
naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie
zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6)
Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
ELEWACJA I OPASKA |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. cokół:
- naprawa istniejącej izolacji bitumicznej na scianach cokołu – 5m2
- naprawa istniejącego ocieplenia partii cokołowej wykonanych ze styroduru gr. 12cm – 5m2
- wykonanie tynku żywicznego na warstwach systemowych – 100 m2
2. wymiana istniejącego ocieplenia ze styropianu na ocieplenie z wełny mineralnej gr. 15cm plus siatka i klej (przy wejściu głównym i wyjściach ewakuacyjnych) – 40,0 m2
3. tynk elewacyjny cienkowarstwowy (nanosilikonowy) na całości budynku gr. ziarna max 1mm: - rozstawienie rusztowań – 1242,0 m2
- siatka ochronna – 1242,0 m2
- wykonanie dodatkowej warstwy wyrównawczej (szpachlowanie nierówności, uzupełnienie ubytków) z kleju na istniejącym podłożu z kleju. – 1485,0 m2
- wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku nanosilikonowego gr. ziarna maks. 1mm – 1485,0 m2
4. opaska z obrzeżami wokół projektowanego budynku:
- powierzchnia opaski 83,0 m2
- długość obrzeża – 165,0 mb
5. opaska z obrzeżami przy głównym wejściu wzdłuż istniejącej szkoły
- powierzchnia opaski 3,0 m2
-
długość obrzeża – 6,5 mb
2)
Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,
45210000-2, 45410000-4, 45450000-6
3)
Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje
o wartości zamówienia):
Wartość
bez VAT:
Waluta:
4)
Czas trwania lub termin wykonania:
okres
w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data
zakończenia: 2018-10-30
5)
Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
20,00 |
Skrócenie terminu wykonania |
20,00 |
6)
INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
WYPOSAŻENIE HALI SPORTOWEJ |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Tablica do koszykówki na wysięgniku stalowym składana elektromechanicznie na sufit, obręcz do koszykówki, bezhakowa, siatka do obręczy na 12 uszu, montaż konstrukcji podwieszanej z napędem elektrycznym z wykonaniem instalacji elektrycznej zasilającej - 2 komplety, instalacja elektryczna wg przedmiarów
2. Elektroniczna Tablica wyników sportowych o wym. 220x160 (obsługująca gry zespołowe: koszykówka, siatkówka, piłka ręczna, piłka nożna) wraz z montażem do istniejącej instalacji elektrycznej zasilającej - 1 szt.
3. Trybuna składana teleskopowo 3-rzędowa z siedziskami plastikowymi i oparciem wysokim w ostatnim rzędzie – załącznik graficzny A-19 - 31,5 mb, (20,5mb, 6,5mb, 5,5mb – po 1 szt.)
4. Obudowa central wentylacyjnych (dokumentacja techniczna w załącznikach graficznych) – 5 szt.
5. Kotara grodząca materiałowo-siatkowa szybkodemontowalna, materiał nieprzezroczysty do wysokości 3m, kolor niebieski, wymiar 25m x 8m + marszczenie wraz z montażem konstrukcji kotary podnoszonej pionowo z napędem elektrycznym z wykonaniem i podłączeniem instalacji zasilającej – 2 szt., instalacja elektryczna wg przedmiarów
6. Atlas 4-stanowiskowy do ćwiczeń mięśni klatki piersiowej, ramion, obręczy barkowej i brzucha: - 1 szt.
- wyciąg z góry (wieża latisimus) (obciążenie 100 kg)
- wyciąg z dołu (wiosłowanie) (obciążenie 100 kg)
- 2 x stacja linowa (obciążenie 80 kg)
- maksymalna waga użytkownika 130 kg
- ilość stanowisk 4 - stanowiska:
• suwnica na nogi
• wyciąg z góry
• stojak do podciągania i do brzuszków
• wypychanie ciężaru
- regulacja siedzisk
- system bloczków z łożyskami
- linka stalowa w osłonie
- rama stalowa
7. Maszyna do ćwiczeń mięśni ramion bicepsów – 1 szt.
• ćwiczenia mięśni ramion siedząc
• siedzisko z regulowaną wysokością
• ciężar obciążenia 80 kg
• wieża z obciążeniem : zakres obciążenia wzrasta o 5 bolec blokujący do wyboru ciężaru obciążenia
8. Urządzenie na mięśnie brzucha – 1 szt.
- maszyna na wolny ciężar na mięsnie brzucha
- maksymalne obiążenie 400 kg
- miejsce na obciązenia średnica 50 mm
- rodzaj obciążenia: na wolny ciężar
9. Ławka pozioma do wyciskania – 1 szt.
- konstrukcja ławki oparta na profilach 80/40 ze ścianką 3 mm
- ławka prosta ze stojakami zamocowanymi na stałe, posiadającymi 3-poziomowe gniazda na sztangę
- ławka wyposażona w podesty asekuracyjne
WYMIARY:
- długość 150 cm
- szerokość 174 cm
- wysokość stojaków 135 cm
- maksymalne obciążenie 400 kg
- maksymalna waga użytkownika 150 kg
Sztanga:
gryf olimpijski prosty długość 201 cm
radełkowana część chwytna maksymalne obciążenie 400 kg
waga od 15 kg wzwyż
średnica części chwytnej 25 mm
średnica części obciążeniowej 50 mm
długość części obciążeniowej 325 mm
dwa zaciski szczękowe zestaw obciążeń do sztangi
średnica wewnętrzna otworu 51 mm
materiał: stal nierdzewna pokryta gumą
zestaw talerzy olimpijskich
4 szt. - 5 kg , 4 szt. - 10 kg, 2 szt. - 15 kg, 2 szt. - 20 kg, 2 szt. - 25 kg
10. Bieżnia Fitness elektryczna – 1 szt. (posiadająca m.in.: parametry:
-moc (szczytowa/ciągła): 4,5CV/3,0CV
-prędkość: 1-22 km/h
-telemetryczny system pomiaru tętna pomiar pulsu za pomocą Bluetooth
-przyciski szybkiego wyboru prędkości na uchwytach
-przyciski szybkiego wyboru kąta nachylenia na uchwytach
- osiem przycisków szybkości: 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16
- osiem przycisków kąta nachylenia: 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15
-wyświetlacz: LED + Dot Matrix
-co najmniej 10 programów lepiej programy treningowe 18 zdefiniowanych, 1 manualny
- kąt nachylenia elektroniczny 1-12%
- moc silnika stała 3,0 KM
- moc silnika maksymalna 6,0 KM
- pas biegowy amortyzowany
- powierzchnia pasa 150/52 cm
- maksymalna waga użytkownika 150 kg
-odczyt: dystans, czas, prędkość, kąt nachylenia, kalorie, puls)
- możliwość składania
11. Wioślarz Fitness – 1 szt.(posiadający m.in.: funkcje:
- system hamowania magnetyczny
- system przenoszenia napędu taśma
- zakres obciążenia od 1 do 12 z regulacją manualną
- podpory stóp regulowane z paskami
- siedzisko profilowane na rolkach
- zasilanie: baterie
- rolki transportowe
- maksymalny ciężar użytkownika 120 kg
- opór: magnetyczny
- wyświetlacz: czas (minuty, sekundy, licznik ruchu wiosłem, ilość pociągnięć na minutę, całkowita ilość pociągnięć, kalorie, puls, dystans, recovery test)
12. Orbitrek Trenażer Eliptyczny – 1 szt (posiadający m.in.
- elektronicznie regulowany opór magnetyczny
- waga koła zamachowego od 22 kg wzwyż
- przełożenie 1 do 9
- system hamowania indukcyjny
- poziom oporu od 16 do 18
- maksymalny ciężar użytkownika 150 kg
-Ergometr (dokładne przeliczanie Watt i RPM),
-Wyświetlacz LCD:
co najmniej 10 programów z różnymi poziomami trudności, Prędkość/RPM, Czas, Dystans, Puls, Watt)
13. Rower Fitness - 1- szt. (posiadający m.in.:
-Ergometr
-Wyświetlacz: LED
-Wyświetlane funkcje: Prędkość obrotowa i liniowa / RPM, Czas, Dystans, Kalorie, Puls, Watt
-Puls - Handgrip / Telemetryczny system pomiaru pulsu
-Regulacja siodełka: pozioma, pionowa
-Komputer z programami treningowymi (co najmniej 8) z poziomami trudności)
- koło zamachowe nie mniej niż 8 kg
- system hamowania magnetyczny
- zakres obciążenia od 1 do 32 regulowany elektronicznie
- kierownica regulowana
- siedzisko regulowane
- maksymalny ciężar użytkownika 130 kg
14. Stepper Fitness – 1 szt. (posiadający m.in.:
-Ilość poziomów oporu: 10
-Magnetyczny system oporu
-Zasilanie Generator prądotwórczy
-Czujniki pomiaru pulsu na uchwytach
-Telemetryczny system pomiaru pulsu
- waga koła zamachowego 8 kg
- sterowanie elektroniczne
- ruch pedałów góra dół
- maksymalna waga użytkownika 150 kg
- ilość stopni obciążenia 20
- programy treningowe 10
- programy indywidualne 5
- głośniki ; wejście/wyjście audio
- schowek na telefon - stojak na tablet
15. Atlas 6-stanowiskowy – 1 szt.:
- Motylek (butterfly)
- obciążenie 80 kg
- Wyciskanie na ławeczce siedząc i leżąc
- obciążenie 120 kg
- Wyciąg z góry (wieża latisimus) i z dołu (wiosłowanie)
- obciążenie 100 kg
- Przyrząd na mięśnie nóg (czworogłowy i dwugłowy uda)
- obciążenie 60 kg
- Ławka skośna na mięśnie brzucha
- Ławka do ćwiczeń mięśni grzbietu
- kształtowanie grup mięśni: barki, biceps, brzuch, klatka piersiowa, łydki, pośladki, najszerszy grzbietu, triceps, uda
- maksymalna waga użytkownika 140 kg
- maksymalne obciążenie na pojedynczym stosie 65 kg regulowane co 5kg
- linki stalowe w osłonie gumowej
- uchwyty dołączone do atlasu:
• drążek prosty długi,
• drążek prosty krótki
• drążek z neutralnym uchwytem
• uchwyt trójkątny
• podwójny uchwyt neutralny
• dwa uchwyty pojedyncze metalowe
• dwa uchwyty gąbkowe
• podwójny uchwyt sznurowy pojedynczy uchwyt sznurowy
16. BOX DREWNIANY – 1 szt. o parametrach:
• trójwymiarowa 75 cm/60 cm/50 cm
• wzmacniana poprzecznie od wewnątrz
• wykonana z drewna o grubości min. 3 cm otwory umożliwiające przenoszenie Uwaga:
a) Zamawiający załączył poglądowo zdjęcia urządzeń sportowych (załączniki graficzne wyposażenia dla części 2), dopuszcza urządzenia równoważne.
b) Urządzenia muszą posiadać wszystkie wymagane prawem Certyfikaty Zgodności z Normami oraz atesty.
c) Urządzenia muszą być dopuszczone do użytku w szkolnej siłowni/hali sportowej (użytkowanie niekomercyjne), wyświetlacze w j.polskim, instrukcje obsługi w j.polskim
d) Kolorystyka urządzeń do uzgodnienia z Zamawiającym.
e)
Kolorystyka urządzeń do uzgodnienia z Zamawiającym.
2)
Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37400000-2,
45310000-3
3)
Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje
o wartości zamówienia):
Wartość
bez VAT:
Waluta:
4)
Czas trwania lub termin wykonania:
okres
w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data
zakończenia: 2018-10-30
5)
Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
20,00 |
Skrócenie terminu wykonania |
20,00 |
6)
INFORMACJE DODATKOWE:
Dyrektor ZSCKR w Studzieńcu
/-/ Elżbieta Butajło
czesc_1._specyfikacja_techniczna_elewacja.pdf
czesc_1._zalaczniki_graficzne_-elewacja_i_opaska_-etap_v.rar
czesc_2._zalaczniki_graficzne_-_wyposazenie.zip
czesc_2_-_roboty_elektryczne_-_przedmiary_i_specyfikacja.zip
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2018-09-27
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-09-27 15:47:02
- Liczba odsłon: 1849
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: