Wersja archiwalna 2018-10-12 23:09:13

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: ogl_o_zam_z_nr.pdf

Ogłoszenie o rozstrzygnięciu - część I : rozstrzygniecie_postepowania_cz.i.pdf

Ogłoszenie o rozstrzygnięciu - część II : rozstrzygniecie_postepowania_czesc_ii.pdf

Zbiorcze zestawienie ofert: zp-12_1.pdf

Ogłoszenie nr 614533-N-2018 z dnia 2018-09-08 r.

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu: Rozbudowa istniejącego budynku szkoły o budynek hali sportowej z niezbędnym zapleczem socjalno-sanitarnym i zagospodarowaniem terenu przewidzianej do realizacji na działce nr 195/1 w Studzieńcu, gm. Sierpc. Etap V
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, krajowy numer identyfikacyjny 9784400000, ul. Studzieniec  30 , 09200   Sierpc, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 24 275 08 10, e-mail zszstudzieniec@home.pl, faks 24 275 08 10.
Adres strony internetowej (URL): www.zszstudzieniec.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.zszstudzieniec.bip.org.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zszstudzieniec.bip.org.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, w zaklejonej kopercie
Adres:
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu; Studzieniec 30; 09-200 Sierpc


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa istniejącego budynku szkoły o budynek hali sportowej z niezbędnym zapleczem socjalno-sanitarnym i zagospodarowaniem terenu przewidzianej do realizacji na działce nr 195/1 w Studzieńcu, gm. Sierpc. Etap V
Numer referencyjny: ZSCKR.071/4/12/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Rozbudowa istniejącego budynku szkoły o budynek hali sportowej z niezbędnym zapleczem socjalno-sanitarnym i zagospodarowaniem terenu przewidzianej do realizacji na działce nr 195/1 w Studzieńcu, gm. Sierpc. Etap V”.

2. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie m.in.:

CZĘŚĆ 1: ELEWACJA I OPASKA

CZĘŚĆ 2 : WYPOSAŻENIE HALI SPORTOWEJ

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

45210000-2

45410000-4

45450000-6

45310000-3



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:   
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-30

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia




2018-10-30


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:

Dla części I:

a)złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

b) aby Wykonawcy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na termomodernizacji budynku użyteczności publicznej o powierzchni minimum 500,00m2;

Dla części II:

a)złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

b) aby Wykonawcy w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykaz dokumentów potwierdzających należyte wykonywanie co najmniej jednej dostawy na kwotę minimum 50.000,00 złotych polegającej na dostawie urządzeń wyposażenia siłowni;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty, w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:

a) Dla części I: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;

b) Dla części II: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) dowód wniesienia wadium;

2) pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów;

3) w przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi;

4) zobowiązanie podmiotu trzeciego – Załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1 Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości

część 1 - 6.000,00 złotych (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)

część 2 - 6.000,00 złotych (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).

2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy);

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

3) gwarancjach bankowych;

4) gwarancjach ubezpieczeniowych;

5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b. ust. 5. pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena

60,00

Gwarancja

20,00

Skrócenie terminu wykonania

20,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2)–6) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie istotnych zmian określonych we wzorach umowy dla poszczególnych części zadania, stanowiących załączniki nr 6 i 7 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-24, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr:

1

Nazwa:

ELEWACJA I OPASKA

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. cokół:

- naprawa istniejącej izolacji bitumicznej na scianach cokołu – 5m2

- naprawa istniejącego ocieplenia partii cokołowej wykonanych ze styroduru gr. 12cm – 5m2

- wykonanie tynku żywicznego na warstwach systemowych – 100 m2

2. wymiana istniejącego ocieplenia ze styropianu na ocieplenie z wełny mineralnej gr. 15cm plus siatka i klej (przy wejściu głównym i wyjściach ewakuacyjnych) – 40,0 m2

3. tynk elewacyjny cienkowarstwowy (nanosilikonowy) na całości budynku gr. ziarna max 1mm: - rozstawienie rusztowań – 1242,0 m2

- siatka ochronna – 1242,0 m2

- wykonanie dodatkowej warstwy wyrównawczej (szpachlowanie nierówności, uzupełnienie ubytków) z kleju na istniejącym podłożu z kleju. – 1485,0 m2

- wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku nanosilikonowego gr. ziarna maks. 1mm – 1485,0 m2

4. opaska z obrzeżami wokół projektowanego budynku:

- powierzchnia opaski 83,0 m2

- długość obrzeża – 165,0 mb

5. opaska z obrzeżami przy głównym wejściu wzdłuż istniejącej szkoły

- powierzchnia opaski 3,0 m2

- długość obrzeża – 6,5 mb
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45210000-2, 45410000-4, 45450000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Gwarancja

20,00

Skrócenie terminu wykonania

20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:

2

Nazwa:

WYPOSAŻENIE HALI SPORTOWEJ

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Tablica do koszykówki na wysięgniku stalowym składana elektromechanicznie na sufit, obręcz do koszykówki, bezhakowa, siatka do obręczy na 12 uszu, montaż konstrukcji podwieszanej z napędem elektrycznym z wykonaniem instalacji elektrycznej zasilającej - 2 komplety, instalacja elektryczna wg przedmiarów

2. Elektroniczna Tablica wyników sportowych o wym. 220x160 (obsługująca gry zespołowe: koszykówka, siatkówka, piłka ręczna, piłka nożna) wraz z montażem do istniejącej instalacji elektrycznej zasilającej - 1 szt.

3. Trybuna składana teleskopowo 3-rzędowa z siedziskami plastikowymi i oparciem wysokim w ostatnim rzędzie – załącznik graficzny A-19 - 31,5 mb, (20,5mb, 6,5mb, 5,5mb – po 1 szt.)

4. Obudowa central wentylacyjnych (dokumentacja techniczna w załącznikach graficznych) – 5 szt.

5. Kotara grodząca materiałowo-siatkowa szybkodemontowalna, materiał nieprzezroczysty do wysokości 3m, kolor niebieski, wymiar 25m x 8m + marszczenie wraz z montażem konstrukcji kotary podnoszonej pionowo z napędem elektrycznym z wykonaniem i podłączeniem instalacji zasilającej – 2 szt., instalacja elektryczna wg przedmiarów

6. Atlas 4-stanowiskowy do ćwiczeń mięśni klatki piersiowej, ramion, obręczy barkowej i brzucha: - 1 szt.

- wyciąg z góry (wieża latisimus) (obciążenie 100 kg)

- wyciąg z dołu (wiosłowanie) (obciążenie 100 kg)

- 2 x stacja linowa (obciążenie 80 kg)

- maksymalna waga użytkownika 130 kg

- ilość stanowisk 4 - stanowiska:

suwnica na nogi

wyciąg z góry

stojak do podciągania i do brzuszków

wypychanie ciężaru

- regulacja siedzisk

- system bloczków z łożyskami

- linka stalowa w osłonie

- rama stalowa

7. Maszyna do ćwiczeń mięśni ramion bicepsów – 1 szt.

ćwiczenia mięśni ramion siedząc

siedzisko z regulowaną wysokością

ciężar obciążenia 80 kg

wieża z obciążeniem : zakres obciążenia wzrasta o 5 bolec blokujący do wyboru ciężaru obciążenia

8. Urządzenie na mięśnie brzucha – 1 szt.

- maszyna na wolny ciężar na mięsnie brzucha

- maksymalne obiążenie 400 kg

- miejsce na obciązenia średnica 50 mm

- rodzaj obciążenia: na wolny ciężar

9. Ławka pozioma do wyciskania – 1 szt.

- konstrukcja ławki oparta na profilach 80/40 ze ścianką 3 mm

- ławka prosta ze stojakami zamocowanymi na stałe, posiadającymi 3-poziomowe gniazda na sztangę

- ławka wyposażona w podesty asekuracyjne

WYMIARY:

- długość 150 cm

- szerokość 174 cm

- wysokość stojaków 135 cm

- maksymalne obciążenie 400 kg

- maksymalna waga użytkownika 150 kg

Sztanga:

gryf olimpijski prosty długość 201 cm

radełkowana część chwytna maksymalne obciążenie 400 kg

waga od 15 kg wzwyż

średnica części chwytnej 25 mm

średnica części obciążeniowej 50 mm

długość części obciążeniowej 325 mm

dwa zaciski szczękowe zestaw obciążeń do sztangi

średnica wewnętrzna otworu 51 mm

materiał: stal nierdzewna pokryta gumą

zestaw talerzy olimpijskich

4 szt. - 5 kg , 4 szt. - 10 kg, 2 szt. - 15 kg, 2 szt. - 20 kg, 2 szt. - 25 kg

10. Bieżnia Fitness elektryczna – 1 szt. (posiadająca m.in.: parametry:

-moc (szczytowa/ciągła): 4,5CV/3,0CV

-prędkość: 1-22 km/h

-telemetryczny system pomiaru tętna pomiar pulsu za pomocą Bluetooth

-przyciski szybkiego wyboru prędkości na uchwytach

-przyciski szybkiego wyboru kąta nachylenia na uchwytach

- osiem przycisków szybkości: 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16

- osiem przycisków kąta nachylenia: 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15

-wyświetlacz: LED + Dot Matrix

-co najmniej 10 programów lepiej programy treningowe 18 zdefiniowanych, 1 manualny

- kąt nachylenia elektroniczny 1-12%

- moc silnika stała 3,0 KM

- moc silnika maksymalna 6,0 KM

- pas biegowy amortyzowany

- powierzchnia pasa 150/52 cm

- maksymalna waga użytkownika 150 kg

-odczyt: dystans, czas, prędkość, kąt nachylenia, kalorie, puls)

- możliwość składania

11. Wioślarz Fitness – 1 szt.(posiadający m.in.: funkcje:

- system hamowania magnetyczny

- system przenoszenia napędu taśma

- zakres obciążenia od 1 do 12 z regulacją manualną

- podpory stóp regulowane z paskami

- siedzisko profilowane na rolkach

- zasilanie: baterie

- rolki transportowe

- maksymalny ciężar użytkownika 120 kg

- opór: magnetyczny

- wyświetlacz: czas (minuty, sekundy, licznik ruchu wiosłem, ilość pociągnięć na minutę, całkowita ilość pociągnięć, kalorie, puls, dystans, recovery test)

12. Orbitrek Trenażer Eliptyczny – 1 szt (posiadający m.in.

- elektronicznie regulowany opór magnetyczny

- waga koła zamachowego od 22 kg wzwyż

- przełożenie 1 do 9

- system hamowania indukcyjny

- poziom oporu od 16 do 18

- maksymalny ciężar użytkownika 150 kg

-Ergometr (dokładne przeliczanie Watt i RPM),

-Wyświetlacz LCD:

co najmniej 10 programów z różnymi poziomami trudności, Prędkość/RPM, Czas, Dystans, Puls, Watt)

13. Rower Fitness - 1- szt. (posiadający m.in.:

-Ergometr

-Wyświetlacz: LED

-Wyświetlane funkcje: Prędkość obrotowa i liniowa / RPM, Czas, Dystans, Kalorie, Puls, Watt

-Puls - Handgrip / Telemetryczny system pomiaru pulsu

-Regulacja siodełka: pozioma, pionowa

-Komputer z programami treningowymi (co najmniej 8) z poziomami trudności)

- koło zamachowe nie mniej niż 8 kg

- system hamowania magnetyczny

- zakres obciążenia od 1 do 32 regulowany elektronicznie

- kierownica regulowana

- siedzisko regulowane

- maksymalny ciężar użytkownika 130 kg

14. Stepper Fitness – 1 szt. (posiadający m.in.:

-Ilość poziomów oporu: 10

-Magnetyczny system oporu

-Zasilanie Generator prądotwórczy

-Czujniki pomiaru pulsu na uchwytach

-Telemetryczny system pomiaru pulsu

- waga koła zamachowego 8 kg

- sterowanie elektroniczne

- ruch pedałów góra dół

- maksymalna waga użytkownika 150 kg

- ilość stopni obciążenia 20

- programy treningowe 10

- programy indywidualne 5

- głośniki ; wejście/wyjście audio

- schowek na telefon - stojak na tablet

15. Atlas 6-stanowiskowy – 1 szt.:

- Motylek (butterfly)

- obciążenie 80 kg

- Wyciskanie na ławeczce siedząc i leżąc

- obciążenie 120 kg

- Wyciąg z góry (wieża latisimus) i z dołu (wiosłowanie)

- obciążenie 100 kg

- Przyrząd na mięśnie nóg (czworogłowy i dwugłowy uda)

- obciążenie 60 kg

- Ławka skośna na mięśnie brzucha

- Ławka do ćwiczeń mięśni grzbietu

- kształtowanie grup mięśni: barki, biceps, brzuch, klatka piersiowa, łydki, pośladki, najszerszy grzbietu, triceps, uda

- maksymalna waga użytkownika 140 kg

- maksymalne obciążenie na pojedynczym stosie 65 kg regulowane co 5kg

- linki stalowe w osłonie gumowej

- uchwyty dołączone do atlasu:

drążek prosty długi,

drążek prosty krótki

drążek z neutralnym uchwytem

uchwyt trójkątny

podwójny uchwyt neutralny

dwa uchwyty pojedyncze metalowe

dwa uchwyty gąbkowe

podwójny uchwyt sznurowy pojedynczy uchwyt sznurowy

16. BOX DREWNIANY – 1 szt. o parametrach:

trójwymiarowa 75 cm/60 cm/50 cm

wzmacniana poprzecznie od wewnątrz

wykonana z drewna o grubości min. 3 cm otwory umożliwiające przenoszenie Uwaga:

a) Zamawiający załączył poglądowo zdjęcia urządzeń sportowych (załączniki graficzne wyposażenia dla części 2), dopuszcza urządzenia równoważne.

b) Urządzenia muszą posiadać wszystkie wymagane prawem Certyfikaty Zgodności z Normami oraz atesty.

c) Urządzenia muszą być dopuszczone do użytku w szkolnej siłowni/hali sportowej (użytkowanie niekomercyjne), wyświetlacze w j.polskim, instrukcje obsługi w j.polskim

d) Kolorystyka urządzeń do uzgodnienia z Zamawiającym.

e) Kolorystyka urządzeń do uzgodnienia z Zamawiającym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37400000-2, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Gwarancja

20,00

Skrócenie terminu wykonania

20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Dyrektor ZSCKR w Studzieńcu

/-/ Elżbieta Butajło

siwz-_hala_etap_v.pdf

zalaczniki_do_siwz_nr_1-5.pdf

zalaczniki_do_siwz_nr_1-5.doc

wzor_umowy-_czesc_i.pdf

wzor_umowy-_czesc_ii.pdf

czesc_1._specyfikacja_techniczna_elewacja.pdf

czesc_1._zalaczniki_graficzne_-elewacja_i_opaska_-etap_v.rar

czesc_2._zalaczniki_graficzne_-_wyposazenie.zip

czesc_2_-_roboty_elektryczne_-_przedmiary_i_specyfikacja.zip

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 147416]

przewiń do góry